مزایای تعویض در و پنجره قدیمی

استفاده از درب و پنجره دوجداره و تعویض در و پنجره قدیمی از اقداماتی است که امروزه بسیار انجام می شود. مزایای تعویض در و پنجره قدیمی بسیار زیاد است و همین امر سبب شده که استقبال از این موضوع روز به روز افزایش یابد.

در پنجره های دوجداره از پروفیل استاندارد و شیشه دوجداره، یراق آلات مناسب و لاستیک های درزگیر استفاده می شود که این امر باعث شده این پنجره ها بهترین کیفیت را دارا باشند و بدون تخریب و در مدت زمانی کوتاه تعویض شوند.

در این جا برخی از مزایای ویژه ی تعویض در و پنجره قدیمی را برای شما نام خواهیم برد.

عایق در برابر آلودگی صوتی

آرامش و آسایش از مواردی است که برای همگان اهمیت دارد و افراد همیشه به دنبال ایجاد محیطی آرام برای خانه خود هستند. یکی از مزایای پنجره های دوجداره عایق بودن این پنجره ها در برابر آلودگی صوتی است. پنجره های یو پی وی سی در مقایسه با پنجره های قدیمی 60 لی 100 درصد از میزان آلودگی صوتی را می کاهند.

عایق در برابر گرد و غبار

با استفاده از لاستیک های درزگیر باعث می شود که چفت شدگی درب و پنجره دوجداره upvc افزایش یابد و گرد و غبار وارد خانه نشود. امروزه گرد و غبار و آلودگی در سطح شهر بسیار زیاد است. به همین دلیل با نصب درب و پنجره دوجداره به راحتی می توان از این مشکل جلوگیری کرد.
در صورتی که گرد و غبار مشاهده شود با رگلاژ مناسب، چسب کاری و تعویض یا روغن کاری لاستیک به راحتی این مشکل برطرف می شود.

عایق در برابر رطوبت و آب

اگر از پنجره های قدیمی استفاده کرده باشید بی شک شاهد نفوذ آب باران و رطوبت به داخل شده اید. اما با نصب درب و پنجره های دوجداره خواهید دید که این مشکل به کلی برطرف می شود.

صرفه جویی در انرژی

شما با نصب این در و پنجره ها از ورود و خروج دما جلوگیری می کنید و بدین ترتیب در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد شد.

تنوع بازشو

برخلاف پنجره های قدیمی، پنجره های دوجداره تنوع بازشوی بسیاری دارند و به راحتی در حالت های مختلف باز می شوند. در اینجا چند نمونه از بازشوهای مختلف پنجره دوجداره را برای شما آورده ایم:

تنوع رنگ

این پنجره ها دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند و به راحتی با نمای داخلی و بیرونی ساختمان هماهنگ می شوند. به همین دلیل با هر سلیقه ای که هستید می توانید پنجره دوجداره مورد علاقه خود را سفارش دهید.

شرکت شباک صنعت تعویض در و پنجره قدیمی را با کیفیتی بالا برای شما عزیزان انجام می دهد.
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید .