نکات قبل از خرید پنجره upvc

می دانید که روز به روز هزینه ها در حال افزایش است و مردم به فکر راهی برای صرفه جویی در انرژی و هزینه ها هستند.

بنابراین لزوم استفاده پنجره های دوجداره upvc روز به روز افزایش می یابد زیرا این پنجره ها به راحتی جلوی هدر رفتن انرژی و هزینه را می گیرند. البته نکات قبل از خرید پنجره upvc از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

البته قبل از خرید پنجره دوجداره upvc باید به نکاتی در این باره توجه داشته باشید تا به راحتی بتوانید بهترین درب و پنجره upvc را انتخاب کنید و بهترین استفاده را از این پنجره ها داشته باشید.

در این مقاله ما قصد داریم به نکات قبل از خرید پنجره یو پی وی سی اشاره کنیم.

نوع پروفیل upvc

در انتخاب پروفیل یو پی وی سی باید نکاتی را مورد توجه قرار داد.

پروفیل upvc باید با شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر سازگار باشد. مواد افزودنی به pvc با توجه به گرمسیر یا سردسیر بودن منطقه تغییر می کند.

جالب است بدانید که رنگ سفید و شفاف پروفیل یو پی وی سی به دلیل وجود اکسید نیتان در آن است که اشعه ی ماورای بنفش را جذب نمی کند و نور خورشید را منعکس می کند.

در برخی مواقع به دلیل کاهش قیمت پروفیل درصد اکسید نیتان را کاهش می دهند. در این صورت پروفیل دچار تغییر رنگ و ترک خوردگی خواهد شد.

باید در مرغوبیت و کیفیت پروفیل استفاده شده دقت کرد که بتوان پنجره ای با کیفیت را خریداری کرد.

یراق آلات پنجره یو پی وی سی

نوع یراق آلات مصرفی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. یراق آلات پنجره شامل لولا، دستگیره واسپانیولت می باشد که هر کدام از این ها عملکرد خاص خود را دارند.

اگر در انتخاب یراق آلات دقت نشود و کیفیت آن جالب نباشد کیفیت پنجره پایین خواهد آمد. زیرا یراق آلات نقش مهمی در باز و بسته کردن پنجره و عایق بندی دارند زیرا اگر یراق در حین بسته شدن پنجره چفت و محکم پنجره را قفل نکند گرما و سرما و گرد و غبار به داخل نفوذ خواهد کرد.

نوع شیشه پنجره upvc

نوع شیشه دوجداره نیز از مواردی است که باید قبل از خرید به آن دقت کرد. 70 درصد از پنجره را شیشه تشکیل می دهد و باید شیشه ای مرغوب را انتخاب کرد تا بتوان بهترین عملکرد را از پنجره شاهد بود.

توجه داشته باشید که شیشه ای که به صورت استاندارد در آن گاز آرگون تزریق شده باشد اختلاف دمای شیشه داخل و خارج خانه بسیار متفاوت است.

همچنین گاز آرگون از انتقال انرژی حرارتی و صوت جلوگیری می کند و بدین ترتیب از لحاظ هدر رفتن انرژی و ورود آلودگی صوتی خیال شما راحت خواهد شد.

نصب درب و پنجره upvc

برای اینکه پنجره شما بهترین کیفیت و عملکرد را داشته باشد باید مراحل نصب آن نیز توسط متخصص و با دقت بالا انجام شود . این مرحله یکی از مهم ترین مرحله هایی است که بعد از تولید پنجره باید مورد توجه قرار گیرد. اگر پنجره شما توسط افراد عادی و بدون تجربه نصب شود بی شک عملکرد خوبی نخواهد داشت.

بنابراین با توجه به نکاتی که در این مقاله به شما ارائه دادیم می توانید درب و پنجره ایده آل خود را با بهترین کیفیت خریداری و نصب کنید. شباک صنعت تولید کننده پنجره دوجداره upvc بهترین خدمات تولید و نصب درب و پنجره upvc را به شما ارائه خواهد داد. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.