قیمت و خرید پنجره آلومینیومی ترمال بریک

 

 

در و پنجره آلومینیومی شباک صنعت  انتخاب اول مهندسان و سازندگان پروژه های لوکس ساختمانی می باشد. این پنجره ها دارای زیبایی و استحکام قابل ملاحظه ایی بوده وبا رنگ های آنادایز، طرح چوب و پودری در انواع ساده و پنجره آلومینیومی ترمال بریک قابل اجرا می باشد. استفاده از این محصول امکان اجرای طراح های کلاسیک و مدرن را امکانپذیر ساخته است .

یکی از مهم ترین نکاتی که در ساختمان سازی مدرن باید رعایت شود، بحث عدم اتلاف انرژی است. این روزها بدون در نظر گرفتن مسائل مربوط به عایق کاری نمی توان یک ساختمان استاندارد ساخت. به همین خاطر است که تقریبا هر سازه ای باید سقف ها و دیوارهای خود را عایق کاری کند.متاسفانه خیلی از افراد مسائل مربوط به عایق کاری پنجره ها را در نظر نمی گیرند و تلاش دارند تا با یک نوار یا چسب آن ها را عایق کنند.

اما باید بدانید که یکی از اصلی ترین عوامل اتلاف انرژی، همین پنجره ها هستند. امروزه نوع های خاصی از پنجره ها به بازار عرضه شده اند که کاملا فضا را عایق می کنند و اجازه اتلاف انرژی را نخواهند داد.در داخل این پنجره ها نوعی عایق وجود دارد که با نام شکست حرارتی نیز شهرت دارد. این عایق، نوعی مانع دائمی میان قاب های پنجره ایجاد می کند و به این ترتیب آن را عایق می سازد.

ترمال بریک که با نام گرمابند نیز شناخته می شود، در حقیقت نوعی عایق است که در بخش خارجی پنجره قرار می گیرد و اجازه نمی دهد که حرارت جا به جا شود.حالا باید نکته ای در مورد آلومینیوم اشاره کنیم. همان طور که احتمالا می دانید، آلومینیوم رسانای خوبی برای گرما و سرما به شمار می رود. به همین خاطر است که برای ساخت پنجره،از آلومینیوم نیز استفاده می شود. ترکیب آلومینیوم و ترمال بریک می تواند بهترین انتخاب ممکن برای عایق سازی محیط باشد.

به این منظور، نوعی تیغه پلی آمید عایق را بین پروفیل های آلومینیوم می گذارند تا به این ترتیب ارتباط میان جداره داخلی و خارجی را حذف کند.باید بدانید که آلومینیوم به تنهایی، نمی تواند به عنوان یک پنجره مناسب در نظر گرفته شود، چرا که به شدت رسانا است. اما زمانی که از ترمال بریک در ساختار این پنجره های آلومینیومی استفاده شد، دیگر به عنوان یکی از پیشروترین محصولات مربوط به در و پنجره به حساب آمد.

یکی از نکاتی که باید بدانید این است که این پنجره ها، تکنولوژی حرفه ای و پیشرفته ای دارند. چرا که قادر به عایق سازی کامل ساختمان می باشند.در حقیقت پنجره آلومینیومی ترمال بریک علاوه بر این که مزایای خیلی زیادی در مورد عایق سازی دارند، یک راه حل ساده برای اتلاف انرژی هستند به شکلی هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نشود.به همین دلیل است که تا به این حد در میان مصرف کنندگان محبوبیت پیدا کرده اند.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

سیستم ترمال بریک

همانطور که می دانید فلز آلومینیوم، فلزی هادی برق و حرارت است. در پروفیل های اختصاصی، با وجود سه نقطه هوابندی، همچنان به علت خواص ذاتی آلومینیوم حرارت از طریق بدنه پروفیل تبادل می شود. این حرارت تبادل شده بسیار ناچیز می باشد ولی در دنیای امروز،  بهینه بودن همواره حرف اصلی را می زند. در  و پنجره های دوجداره آلومینیومی در ده سال اخیر پیشرفت های بسیاری داشته است.  حال دیگر زیبایی و استقامت آلومینیوم در کنار عایق صدا ، رطوبت و حرارت تکمیل شده و امکان استفاده از قالب های مختلف با رنگ های متنوع فراهم شده است. پروفیل های سیستم ترمال بریک از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا که به وسیله تیغه های پلی آمید به هم متصل می گردند، تشکیل شده اند. تیغه های پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر می شود. در واقع اطلاق عنوان ترمال بریک با این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت می باشد. بالا بودن استحکام، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، اشعه UV، طول عمر بالا از مزایای تیغه های پلی آمید می باشد.

سیستم ترمال بریک که در اروپا ابداع شده است به دلیل داشتن لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل که توسط پیشرفته ترین ماشین آلات اروپایی پانچ می گردد، امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده، همچنین امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را میسر می نماید.

 

 

پنجره ترمال بریک

خصوصیات پنجره آلومینیومی ترمال بریک

یکی از اصلی ترین ویژگی های مربوط به پنجره های ترمال بریک این است که نباید به جز پلی آمید، از چیز دیگری برای عایق کردن آن ها استفاده شده باشد. مثلا پی وی سی برای عایق سازی پنجره های آلومینیومی مناسب نیست. چرا که باعث کاهش مقاومت پنجره می شود.

در واقع همین پلی آمید است که مانع از ورود سرما و گرما یا صدا به داخل سازه می شود یا از خروج آن جلوگیری می کند.

اگر می خواهید که سلامت و صحت تیغه های پلی آمیدی که در پنجره ها استفاده شده را بررسی کنید، کافیست آن ها را در معرض شعله ی مستقیم قرار دهید. اگر تیغه آتش گرفت و بوی نایلون سوخته منتشر کرد، باید بدانید که از جنس پی وی سی است. اما اگر چنین اتفاقی رخ نداد می توانید اطمینان داشته باشید که جنس پلی آمید خوب و با کیفیت است و پنجره ی خوبی خریداری کرده اید.

اما چرا پلی آمید؟ آیا عایق های دیگری را نمی توان در پنجره های آلومینیومی استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پلی آمید باعث می شود تا خاصیت رسانا بودن آلیاژ آلومینیوم کم شود.

رنگ پنجره ترمال بریک

یکی دیگر از خصوصیات فوق العاده ی پنجره های ترمال بریک این است که در رنگ های متنوعی تهیه می شوند. حدود 200 رنگ در درب و پنجره های ترمال بریک وجود دارد اما رایج ترین آن ها شامل موارد زیر است:

  • رنگ های پودری الکترواستاتیک
  • آنادایز
  • رنگ های طرح چوب
  • رنگ های اصلی

اگر در مناطق گرم سیری زندگی می کنید، بهتر است که از پنجره های آلومینیومی ترمال بریک آنادایز شده استفاده کنید چرا که مقاومت و دوام رنگی بیشتری دارند

مزایای پنجره آلومینیومی ترمال بریک

همان طور که بارها در طول این مقاله عنوان کردیم، عایق سازی یکی از اصلی ترین مزایایی است که یک پنجره آلومینیومی ترمال بریک می تواند به همراه داشته باشد. استفاده از این پنجره ها، حدود 100 برابر نسبت به دیگر پنجره ها، عایق سازی می کنند.

از دیگر مزایای این نوع پنجره ها این است که دچار خوردگی و فرسودگی نمی شوند و مقاومت بسیار زیادی دارند. در نتیجه طول عمر آن ها نیز بالاتر خواهد بود.

هم چنین به ندرت پیش می آید که نیازمند تعمیر و ترمیم بشوند.

علاوه بر این، استفاده از پنجره های ترمال بریک باعث می شود که هزینه های تاسیسات اولیه ساختمان سازی تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا کند.

از دیگر مزایای پنجره های ترمال بریک این است که مقاومت خوبی در برابر زلزله و تکان دارند و به همین دلیل بهترین انتخاب در مناطق زلزله خیز به شمار می آیند.

انعطاف پذیر هستند و این ویژگی در بخش های متفاوت این پنجره، مشخص و واضح است.

همان طور که گفتیم رنگ آمیزی و طرح بندی این پنجره تنوع زیادی دارد و به همین دلیل است که می تواند تمام سلیقه ها را پوشش دهد.

قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک

یکی از چیزهای دیگری که در مورد این پنجره های آلومینیومی باید بدانید این است که قیمت کاملا به صرفه و مناسبی دارند. البته نمی توان قیمت مشخصی برای آن ها در نظر گرفت. چرا که ممکن است نسبت به مواد به کار رفته در آن ها، کیفیتی که ارائه می کنند و …قیمتشان متفاوت باشد.

در ضمن می توانید تمام سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه صنعتی در میان بگذارید. کافیست با شماره تماس های این مجموعه که در وبسایت درج شده است، تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک با شباک صنعت تماس بگیرید.

خرید پنجره آلومینیومی ترمال بریک

در صورتی که تصمیم به خرید پنجره آلومینیومی ترمال بریک دارید، احتمالا هیچ جا بهتر از وب سایت شباک صنعت، مناسب نخواهد بود. بهترین ها را می توانید از این وب سایت تهیه کنید.در ضمن می توانید تمام سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه صنعتی در میان بگذارید. کافیست با شماره تماس های این مجموعه که در وبسایت درج شده است، تماس بگیرید.