استفاده صحیح از پنجره دو جداره upvc

شباک صنعت ، تولید کننده پنجره دوجداره upvc بهترین نوع پنجره را برای شما عزیزان تولید می کند. بعد از خرید پنجره مورد نظر خود باید در رابطه با استفاده صحیح از پنجره دوجداره upvc نیز آگاهی داشته باشید تا بتوانید بهترین عملکرد پنجره را ببینید.
در اینجا ما نکاتی که به استفاده صحیح از پنجره دوجداره upvc کمک می ند را برای شما توضیح خواهیم داد.یکی از نکات مهم در این زمینه نگهداری آن است. برای تمیز کردن شیشه نباید از مواد شیمیایی استفاده کرد. برای اینکار می توانید با آب و صابون به راحتی اینکار را انجام دهید.
برای باز و بسته کردن پنجره نیز باید دقت کرد و به درستی آن را باز کرد. در پنجره های تک حالته پنجره با حرکت 90 درجه باز می شود. در پنجره های دوحالته پنجره بعد از حرکت اول از بغل باز می شود و با حرکت دوم یعنی چرخش 180 درجه دستگیره پنجره از بالا باز می شود. باز شدن در پنجره های کشویی با حرکت افقی انجام می شود.

پنجره های دوحالته را وقتی در حالت اول باز است نباید به حالت دوم باز کرد زیرا یراق آن به مرور خراب می شود.
یادتان باشد که پنجره را تحت فشار نگذارید زیرا باعث خارج شدن پنجره از حالت رگلاژ می شود . همچنین ممکن است یراق آلات پنجره دچار شکستگی شود.
اگر به درستی و به طرز صحیح از پنجره دوجداره استفاده شود بی شک پنجره دوام و ماندگاری بالایی خواهد داشت.
همچنین استفاده صحیح از یراق آلات و فشار نیاوردن زیاد به پنجره باعث می شود که از رگلاژ خارج نشود.
با استفاده از مواد غیر شیمیایی برای شستن پنجره، رنگ پنجره ماندگار خواهد بود و تغییر رنگ مشاهده نمی شود.

اگر قصد خرید درب و پنجره دوجداره upvc و یا پنجره آلومینیومی ترمال بریک را دارید می توانید با شباک صنعت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

شباک صنعت خدماتی عالی را در این زمینه به شما ارائه خواهد داد و درب و پنجره های دوجداره شما را به بهترین نحوه نصب خواهد کرد.

در صورتی که در این باره نظری یا پیشنهادی دارید می توانید با ما در میان بگذارید.

منتظر نظرات شما خواهیم بود.