تعویض پنجره قدیمی با شکل و رنگ دلخواه

پنجره های قدیمی مشکلاتی را برای افراد به وجود می آورد که باعث سلب آسایش آنها می شود. شرکت های تولید کننده پنجره دوجداره upvc در این زمینه خدماتی مفید را ارائه داده اند.

تعویض پنجره قدیمی با شکل و رنگ دلخواه یکی از پیشنهاداتی است که در تغییر روند زندگی شما نقش مهمی دارد.

بسیاری از افراد به دلایلی از تعویض در و پنجره قدیمی خود با پنجره دوجداره دوری می کنند که مهمترین آن هماهنگی بین پنجره های قدیمی و پنجره های دوجداره است. افراد معمولا نگران تغییر در شکل ظاهری، رنگ پنجره و شیشه قدیمی خود هستند.

جالب است بدانید که شکل ظاهری پنجره که شامل تعداد بازشو و ابعاد قسمت ثابت و متحرک پنجره است قابل اجرا است. بنابراین نیازی به نگرانی در تغییر شکل ظاهری پنجره نمی باشد.

شما می توانید پنجره دوجداره خود را در شکل و ظاهر مورد نظر خود سفارش دهید.

رنگ پنجره دوجداره

موضوع دیگری که برای تعویض در و پنجره قدیمی قابل بحث است رنگ پنجره است که باید مورد توجه قرار گیرد. شما می توانید رنگ پنجره دوجداره خود را متناسب با سلیقه ی خود انتخاب کنید. حتی می توانید این هماهنگی را بین پنجره های قدیمی و پنجره های دوجداره برقرار کنید و رنگ پنجره جدید را همرنگ پنجره قدیمی سفارش دهید. بدین ترتیب ناهماهنگی در رنگ پنجره مشاهده نخواهد شد.

رنگ هایی که شرکت شباک صنعت برای محصولات خود بکار می برد کیفیت بالایی داشته و  محصولات به مرور زمان دچار تغییر رنگ نمی شوند.

همچنین تنوع رنگی در این محصولات بسیار بالاست و همه ی سلیقه ها را پوشش می دهد.

شیشه پنجره دوجداره

می دانید که شیشه دوجداره بیشترین فضای پنجره دوجداره را تشکیل می دهد و ناهمخوانی رنگ شیشه در نمای ساختمان تاثیر گذار بوده و ظاهری ناهماهنگی دارد. البته شیشه دوجداره طیف رنگی معدودی دارد و به راحتی می توان رنگ دلخواه را انتخاب کرد. بدین ترتیب شما می توانید شیشه دوجداره پنجره دوجداره خود را نیز هماهنگ با نمای ساختمان انتخاب کنید و از این بابت هم نیازی به نگرانی نیست.

شباک صنعت ، تولید کننده پنجره دوجداره upvc بهترین خدمات را در زمینه تعویض در و پنجره قدیمی به شما ارائه خواهد داد. شما می توانید با تماس با مشاوران ما در این زمینه مشاوره لازم را دریافت کنید و در صورت تمایل سفارش خرید و یا تعویض پنجره را ثبت نمایید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.