خرید درب ضد سرقت

دربهای ضد سرقت

درب

جهت بالا رفتن ایمنی در داخل درب های ضدسرقت از ورق های کامل فلزی با ضخامت ۲ میلیمتر و به صورت شبکه ای استفاده شده است و با توجه به قرار گرفتن پشم سنگ ما بین شبکه های فلزی داخل درب این درب ها عایقی مناسب در برابر حرارت و صوت می باشند.در درب های ضد سرقت از ورق های MDF با ضخامت ۱۰ میلیمتر با روکش چوب طبیعی مانند گردو، بلوط، راش و… استفاده شده که در دو طرف درب کار می شود و با توجه به تنوع بسیار زیاد و طرح های روز دنیا ظاهری را به این درب ها داده است تا در کنار ایمنی بالا پاسخگوی سلایق مختلف مشتریان خود باشد.

به هنگام ساخت یک ساختمان، مهم ترین مسئله حفظ ایمنی و سلامت است. این نکته تنها به هنگام ساخت و ساز مطرح نیست. بلکه باید تمهیداتی اندیشید که ساکنین و محیط خانه نیز در امنیت کامل به سر ببرند. یکی از بهترین محصولاتی که به این منظور ساخته شده است، درب ضد سرقت می باشد که علاوه بر افزایش امنیت، از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و زیبایی فوق العاده ای نیز به محیط می بخشد.

درب ضد سرقت 1

درب ضد سرقت چیست؟

این درب امکان سرقت و دزدی را به پایین ترین حد ممکن خود می رساند و نسبت به دیگر درب های موجود در بازار( مثل نرده های حفاظتی) امنیت بیشتری را تضمین می کند.

اما یک درب ضدسرقت دارای چند بخش به خصوص است که کارایی آن را ممکن می سازند:

  • ساختار درب
  • لولاهای مخصوص
  • چارچوب و لنگه
  • قفل و کلید

یکی از نکاتی که در مورد این نوع درب ها باید بدانید این است که امکان جا به جایی اهرم یا دستکاری قفل آنها وجود ندارد و در این مورد، چندین مرحله پیشرفته تر از درب های معمولی می باشند.

همچنین به خوبی می توانند در مقابل عوامل مختلفی مثل گرما، سرما و آتش و البته صدا مقاومت کنند.

به هنگام انتخاب یک درب ضد سرقت باید دقت داشته باشید که آن را متناسب با محیط خریداری کنید. مثلا اگر درب را برای یک ساختمان مسکونی می خواهید که امکان تخریب و ایجاد سر و صدا برای دزدان وجود ندارد، بهترین انتخاب شما در ضد سرقت چوبی خواهد بود که هم عایق صدا و گرما باشد و هم این که بهترین امنیت را برای شما فراهم آورد.

اما در صورتی که محیط مورد نظر، جایی پرت و دور افتاده باشد که سارقین وقت کافی برای تخریب در یا دزدی دارند، بهتر است از درب های فلزی ضد سرقت با ضخامت بالا استفاده کنید. برخی از این درب ها، خصوصیاتی دارند که اجازه برش، له کردن، اسید ریختن یا تخریب را به دزدان نخواهند داد و به این ترتیب امنیت را تضمین می کنند.

درب

انواع درب ضد سرقت

به طور کلی، درب ضد سرقت از نظر جنس پنل شامل چوبی،  فلزی و تمام استیل می باشد . درب های چوبی با توجه به طراحی و سبک، شامل انواع کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک و البته درب های چوبی ترموود می شود که به طور خلاصه در مورد آن ها توضیح داده ایم:

درب ضد سرقت فلزی

این نوع درب ها همان طور که از نامشان نیز پیداست، از فلز، آهن نرم یا فولاد ساخته شده اند. در گذشته بیشتر این درب ها از کشور چین وارد می شدند و به همین دلیل بعضا به درب ضد سرقت چینی شهرت دارند ولی در حال حاضر تمامی این درب ها در داخل کشور تولید شده و حتی به کشورهای دیگر نیز صادر می گردند. درب ضد سرقت فلزی مقاومت بسیار بالایی در مقابل آفتاب، باران و رطوبت دارد و گزینه مناسبی جهت استفاده در مکان هایی است که در معرض مستقیم تابش خورشید و بارندگی هستند. امکان تولید این در ها در طرح ها و رنگ های متنوع مطابق با هر سلیقه ایی فراهم می باشد.

درب ضد سرقت چوبی

ترکیب فلز و چوب در ساختار این نوع درب ها به کار رفته است. درب های چوبی ضدسرقت که رواج زیادی در بازار دارند، ظاهری شبیه به درب های معمولی دارند و محبوبیت زیادی میان مصرف کنندگان پیدا کرده اند( به خاطر زیبایی و جنس چوبی شان)

درب ضدسرقت 1

اما برای این که درب های چوبی مقاومت بیشتری پیدا کنند، در داخل ساختار آن ها فلز به کار برده می شود. سپس ورقه های چوبی را روی آن نصب می کنند تا زیبایی ظاهری درب نیز حفظ شود. در حال حاضر در بیشتر آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی از این نوع درب استفاده می شود.

مزایای درب ضد سرقت

البته ناگفته پیداست که بزرگ ترین مزیت این درب ها این است که دست دزدان و سارقین را از محیط پاک می کنند. اما به هر حال این درب ها مزیت های دیگری نیز دارند که به طور خلاصه به آن ها اشاره می کنیم: هرگونه فشار یا دستکاری روی این درب ها بی فایده است چرا که مقاومت خیلی بالایی دارند. به خاطر این که داخل آن ها ورق ها و پروفیل های فولادی گذاشته شده است، وزن خیلی بالایی دارند و نمی توان به راحتی آن را تخریب کرد.

درب سفید

عایق های خوبی محسوب می شوند و اجازه ی ورود یا خروج صدا و حرارت را نخواهند داد. مقاوم در مقابل آتش هستند و به هنگام آتش سوزی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

رنگ بندی و طرح های آن ها بسیار متنوع است و می توانید بسته به سلیقه و نیاز خود، درب ضد سرقت مورد نظر خود را تهیه کنید. خیلی ساده و سریع نصب می شوند و دردسر خاصی به همراه ندارند. می توان روی آن ها دوربین هوشمند نصب کرد و دیگر نیازی به نگاه کردن داخل چشمی درب نباشد. می توان قفل دیجیتالی روی آنها نصب کرد. همچنین امکان نصب دزدگیر روی این درب ها هم وجود دارد.مجهز به نوعی قفل شب بند نیز هستند که به هنگام خواب و استراحت ساکنین، بسیار مفید خواهد بود.

یکی دیگر از بهترین ویژگی ها و مزایای دربهای ضدسرقت این است که عمر طولانی دارند و به سادگی دچار خرابی و آسیب نخواهند شد.همان طور که گفتیم به خاطر تنوع در طرح و رنگ، می توان اینگونه درب ها را با هر محیط و دکوراسیونی تطبیق داد.

درب سرقت

بهترین درب ضد سرقت

همان طور که در این متن اشاره کردیم، درب های ضد سرقت انواع و اقسام زیادی دارند. البته ساختار آن ها به طور کلی مشابهت دارد اما ممکن است در جنس و کیفیت با هم فرق های زیادی داشته باشند.
به طور کلی برندهای مختلفی برای درب های ضد سرقت وجود دارد که هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارند. اما بهترین آن، دری است که از متریال های مرغوب در ساخت آن استفاده شده باشد و کیفیت ساخت بالایی داشته باشد. در واقع عنوان بهترین این دربها را نمی توان به کشور یا برند خاصی اختصاص داد.

درب

چرا درب ضد سرقت؟

خیلی مواقع با این سوال مواجه می شویم که چرا درب ضد سرقت استفاده کنیم؟ خب در پاسخ به این سوال باید بگوییم که درب های معمولی مقاومت چندانی در برابر نفوذ سارقین ندارند. امروزه سارقین به راحتی می توانند قفل های مختلف را باز کنند و به ساختمان وارد شوند.

به خصوص اگر ساختمان شما دارای نگهبان یا دوربین مدار بسته نیست، حتما باید از درب ضد سرقت استفاده کنید تا جلوی ورود غیر مجاز را بگیرید. درب های ضد سرقت ساختار مقاومی دارند و به خاطر سیستم پیچیده قفل و لولاهای خود، ورود متجاوزین را به شدت محدود می کند.

بنابراین از هر لحاظ که به این موضوع نگاه کنید، متوجه خواهید شد که استفاده از این دربها کاملا به صرفه و ضروری است.

امکانات درب ضد سرقت

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که این دربها دارد این است که دارای قفل مرکزی چند زبانه است که گشودن آن را به شدت سخت و دشوار می کند. همچنین می توانید از چشمی های دیجیتال استفاده کنید که امکان ضبط تصویر را به شما خواهد داد. به این ترتیب از هر لحاظ امنیت ساختمان را تامین خواهید کرد.

در

ساختار درب ضد سرقت چگونه است؟

همان طور که قبلا هم توضیح داده ایم این درب ها دارای یک ورقه ی فولادی هستند که ضخامتی به اندازه 1.25 میلی متر است. هر چقدر که این ورق فولادی کیفیت بالاتری داشته باشد، طبیعتا امنیت و کیفیت درب نیز بالاتر می رود. در واقع مهمترین بخش آن همین ورقه ی فولادی است که توسط چوب یا MDF پوشانده شده است.خوشبختانه طرح ها و رنگ های متنوعی دارد که می توانید آن را با هر دکوراسیونی ست کنید.

یکی دیگر از ویژگی های ساختاری این است که چارچوب آن ها از فلز مقاوم است که در چارچوب پشتی به فریم درب جوش داده می شوند و امکان استفاده از دیلم یا هرگونه وسیله ی دیگری علیه آن را خنثی می کند.

در نهایت این که توصیه می کنیم رای خرید درب ضدسرقت حتما به سراغ شرکت های معتبر و با سابقه ایی بروید که در بازار وجود دارند و جواب پس داده اند.

خرید درب ضدسرقت

دربهای ضدسرقت انواع مختلفی دارد و برای خرید باید به کیفیت و جنس و نوع آن خیلی دقت کنید با خرید کردن از شباک صنعت خیالتان راحت میشود چون خرید شما را تضمین میکند و خرید آسوده و مطمینی خواهید داشت.

قیمت درب ضدسرقت

به خاطر این که تنوع رنگ و طرح های این دربها بسیار زیاد است، نمی توان به سادگی قیمت مشخصی برای آن ها در نظر گرفت. اما پیشنهاد می کنیم برای دریافت ارزان ترین قیمت درب ضد سرقت، به وب سایت شباک صنعت مراجعه کنید تا همکاران ما به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

برای استعلام قیمت به سایت مراجعه کنید.

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی     درب ضد سرقت فلزی، یکی از بهترین درب های ضد سرقت موجود در بازار است که امروزه رواج خیلی زیادی دارد. این درب همان طور که از نامش نیز پیداست، جنسی فلزی دارد و به شدت مقاوم و مستحکم است. اما متاسفانه جنس های چینی و بی کیفیت به قدری در بازار زیاد شده اند که نمی توان به سادگی دست به انتخاب زد و خیلی راحت یک درب ضد سرقت فلزی خریداری کرد. متاسفانه این درب های غیر مرغوب، به قدری مقاومت پایینی دارند که نمی توان نام ضد سرقت روی آن ها [...]

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی     زمانی که بحث از تولیدات داخلی می شود، همه فورا فکر می کنند که قرار است با جنس های بی کیفیت و نامرغوبی رو به رو شوند که به هیچ کاری نخواهند آمد. اما واقعیت این جاست که اجناس ایرانی به دور از جنجال و هیاهو، رو به روز در حال پیشرفت هستند. در این میان مصالح ساختمانی و کالاهای مربوط به خانه مثل درب ضد سرقت، پیشرفت چشمگیری داشته اند. در حال حاضر بازار درب و پنجره، پر از اجناس بی کیفیت چینی است که به سختی می توان نام درب ضد سرقت [...]

Go to Top