قیمت و خرید در و پنجره دوجداره تمام چوب

 

پنجره دو جداره تمام چوب

 

یکی از اصلی ترین مصالحی که در ساخت و ساز یا دکوراسیون به کار میرود، چوب است. ناگفته پیداست که چوب طبیعی چه مزایایی می تواند برای محیط منزل یا محل کار داشته باشد. چوب می تواند حسی از طبیعی بودن و زیبایی را به ساکنین القاء کند.

از چوب در ساخت وسایل زیادی استفاده می شود اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید از این مصالح در ساخت در و پنجره نیز استفاده می شود. از قدیم از چوب در ساخت قاب در و پنجره استفاده می شد و حتی در حال حاضر نیز به خاطر زیبایی و اصالتی که به همراه می آورد، همچنان مورد استفاده است.اما امروزه، یکی از نوین ترین دستاوردهایی که در استفاده از چوب در ساخت در و پنجره می توان معرفی کرد، ساخت در و پنجره دوجداره تمام چوب است.

پنجره های دو جداره همان طور که می دانید، به عنوان یکی از بهترین عایق های سازه به کار می رود. ترکیب این نوع پنجره با چوب می تواند علاوه بر زیبایی فوق العاده، مزایای دیگری نیز به همراه داشته باشد.در ادامه به برخی از مهم ترین مزایای پنجره های دوجداره تمام چوب اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید.

در معماری ساختمان و به ویژه صنعت در و پنجره، چوب طبیعی به دلیل ویژگی های خاص خود همیشه جایگاه ویژه ایی داشته است. با توجه به اینکه در و پنجره دوجداره تمام چوب از چوب طبیعی ساخته می شوند و علاوه بر داشتن خصوصیات در و پنجره های دو جداره ، زیبایی و اصالت منحصر به فرد، دوام و احساس لذت بخش همراه با طبیعت بودن را نیز دارند ، این محصول از جمله تجهیزات و ملزومات لوکس ساختمان ها و ویلاها به شمار می رود.برای ساخت این محصول از چوب های بلوط، کاج، مرانتی ، ترمووود یا هر نوع چوب دیگر بنا به سفارش مشتری استفاده می شود. استفاده از چوب های فرآوری و مهندسی شده در این محصول باعث  افزایش فوق العاده دوام آن شده و در برابر رفتار طبیعی چوب اعم از خمش و پیچش مقاوم می شود.

 

پنجره دو جداره

مزایای در و پنجره دوجداره تمام چوب

اولین ویژگی منحصر به فردی که یک پنجره تمام چوب می تواند داشته باشد، زیبایی بی نظیر آن است. این درها و پنجره ها را می توان با هر دکوراسیونی تطبیق داد. فرقی نمی کند که سبک معماری یا دکوراسیون خانه چگونه است، چرا که به هرحال تنوع چوب ها بسیار گسترده است و می توان بنا بر سلیقه و دکور از هر نوع چوبی استفاده کرد. خوشبختانه پنجره های تمام چوب دو جداره را می توان با هر طرح و رنگی خریداری نمود.

از دیگر ویژگی های این نوع پنجره ها این است که طول عمر خیلی بالایی دارند. چرا که به سادگی دچار آسیب و خرابی نخواهند شد و تا سال های زیادی بدون نیاز به تعمیر باقی می مانند. درهای چوبی می توانند علاوه بر زیبایی، وجهه ای از دوام و مقاومت را نیز داشته باشند.

همان طور که اشاره کردیم، ترکیب شیشه های دوجداره در پنجره ها و البته قاب چوبی آن ها، می تواند بهترین ترکیب برای عایق سازی ساختمان باشد. این نوع در و پنجره ها می توانند از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل آورند و عایق حرارت باشند.

علاوه بر عایق حرارت، پنجره ها و درهای دوجداره تمام چوب، عایق صدا نیز می باشند. در واقع این نوع در و پنجره های دوجداره تمام چوب می توانند صداهای محیط خارجی را تا 50 دسیبل کاهش بدهد و محیطی سرشار از آرامش و سکون پدید آورد. به همین دلیل است که استفاده از این نوع در و پنجره ها در محیط هایی که آرامش لازم است( مثل استودیوهای صدا یا درمانگاه ها) رایج و متداول است.از دیگر مزایای فوق العاده ی این نوع در و پنجره ها این است که اجازه ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل محیط را نخواهند داد. در واقع طراحی این نوع پنجره و درها به گونه ای است که امکان عبور گرد و غبار را نخواهند داد و بهترین عایق به حساب می آیند.

از ویژگی های منحصر به فرد دیگر این در و پنجره های چوبی این است که مقاومت بی نظیری در برابر نفوذ آب دارند. بنابراین امکان طبله کردن و پوسیدگی آن ها بسیار کم است.این چوب ها بافتی طبیعی دارند و زیبایی خاصی را به همراه می آورند. بنابراین نیازی به رنگ آمیزی آن ها نخواهد بود. گرچه برخی افراد ترجیح می دهند برای جلوگیری از حمله ی آفات و حشرات به داخل چوب، از رنگ استفاده کنید یا این که بنا بر سلیقه ی خود می خواهند که رنگ آن را عوض کنند.

هم چنین به خاطر این که این در و پنجره ها عایق آب به حساب می آیند، قابل شست و شو نیز می باشند و می توان به راحتی آن ها را شست( گرچه همان طور که گفتیم، عایق گرد و غبار نیز به حساب می آیند.در صورتی که از این در و پنجره ها برای محیط بیرونی استفاده شود یا این که در معرض نور آفتاب باشند، می توانید اطمینان داشته باشید که دچار خرابی و آسیب نخواهد شد چرا که چوب این پنجره ها مقاومت خوبی در برابر نور آفتاب دارند.از دیگر مزایای در و پنجره دوجداره تمام چوب این است که به سادگی قابل نصب و اجرا هستند و دردسر خاصی ندارند. می توان به سرعت آن ها را نصب کرد و اجرای آن ها، زمان زیادی را تلف نخواهد کرد.

در نهایت این که می توان از در و پنجره های دو جداره در تمام شرایط آب و هوایی استفاده کرد. تفاوتی ندارد که در شمال یا جنوب کشور ساکن هستید، چرا که به هرحال می توانید از این پنجره های چوبی زیبا و اصیل استفاده کنید.

 ویژگی در و پنجره های تمام چوب

  • نصب و تعویض آسان
  • عایق صوت تا 50 دسی بل
  • عایق در برابر نفوذ آب  و  رطوبت
  • ساخته شده از چوب کاملا  طبیعی
  • مقاوم در برابر نور آفتاب  و حرارت
  • بدون نیاز به رنگ و قابل شستشو
  • زیبایی منحصر بفرد  و  طول عمر بالا
  • عایق حرارت و جلوگیری از اتلاف انرژی
  • عایق در برابر ذرات گرد و غبار و آلودگی هوا
  • عملکرد خوب در شرایط آب و هوایی مختلف (مقاوم در برابر هوازدگی، آسیبUV و … )