قیمت و خرید در و پنجره چوب آلومینیوم

 

در و پنجره آلومینیومی

حسابی متعجب خواهید شد اگر به شما بگوییم که امروزه عناصر و المان های زیادی را با هم ترکیب می کنند تا به یک ترکیب جدید و موثرتر دست پیدا کنند. یکی از این ترکیبات فوق العاده که منجر به تولید محصولی بی نظیر شده است، ترکیب آلومینیوم و چوب بود که به آلوود معروف است و بیشتر مواقع در ساخت پنجره های دو جداره به کار می رود. البته ساخت در نیز یکی دیگر از موارد کاربرد چوب آلومینیوم یا همان آلوود است.

آلو وود ترکیبی از در و پنجره آلومینیومی و چوب طبیعی می باشد. فریم های چوبی به کار رفته در این محصول بسیار چشم نواز بوده و استفاده از آن در هر ساختمانی نگاه را خیره می کند. آلو وود از جمله تجهیزات لوکس ساختمانی بوده که تلفیقی از زیبایی، تنوع و عایق بودن به همراه ظرافت، سبکی و استحکام بی نظیر می باشد و این مهم نتیجه به کار بردن چوب و آلومینیوم با استفاده از تکنولوژی خاص در این محصولات ( در و پنجره چوب آلومینیوم ) می باشد.

 

درب و پنجره آلومنیوم

آلوود چیست؟

همان طور که گفتیم ترکیب آلومینیوم و چوب (wood) محصولی به نام آلوود را در اختیار ما قرار می دهد. باید اشاره کنیم که این محصول بسیار زیبا و مقاوم است و مزایای فوق العاده ای دارد.

باید بدانید که دو مدل کلی برای ساخت آلوود وجود دارد :

  • مدلی که در آن فریم اصلی از جنس آلومینیوم است
  • مدلی که در آن فریم اصلی از چوب ساخته می شود و سپس لمینت های آلومینیومی روی آن را می پوشانند.

حالا باید بدانید که این لمینت ها را می توان در طرح و رنگ های متنوعی تولید نمود.

این محصول بسیار مدرن و پیشرفته است. ارتباط میان چوب و آلومینیوم موجود در این پنجره ها با استفاده از کلیپس های مخصوصی صورت می گیرد که گردش هوا را ممکن می سازند. این گردش هوا باعث می شود تا خوردگی و پوسیدگی ( به علت کندانس شدن قطرات آب) رخ ندهد.

برای این که چوب آلومینیوم ها را در برابر حرارت و صوت مقاوم تر کنند و خصوصیت عایق سازی به آنها بدهند، از پلی آمید در ساختار آن استفاده می شود. اگر بدنه پنجره ها از آلومینیوم باشد، می توانند عمر محصول را تا حتی دو دهه افزایش دهند.

هم چنین باید اشاره کنیم که این محصول طرفدار محیط زیست است و آسیبی به آن وارد نمی کند. چوبی که در ساخت آن ها نیز استفاده می شود، به شدت مقاوم و شکیل است. به سادگی دچار آسیب و خوردگی نمی شود و در هر شرایط آب و هوایی ای می توان از آن استفاده کرد.

  ویژگی پنجره های آلو وود

  • در و پنجره آلو وود با داشتن نمایی زیبا و ایجاد حس خوب طبیعت، محصولی متفاوت می باشد.
  • آلو وود ترکیبی از در و پنجره های ترمال بریک یا نرمال آلومینیومی به همراه چوب است که در مقابل آب ، گرما ، نور و رطوبت مقاومت بسیار بالا یی دارد.
  • پروفیل های آلو وودی به کار رفته در این محصولات از شرکت ها و کشورهای معتبر جهان وارد می شود.
  • به دلیل ظاهر و خصوصیات ویژه آلو وود، این محصول در ساختمان های  لوکس به کار می رود.
  • با توجه به تکنولوژی پیشرفته در تولید در و پنجره آلو وود، این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از جمله تجهیزات و لوازم خاص ساختمانی می باشد که تمام ویژگی های زیبایی و مقاومت در داخل و خارج از ساختمان را به همراه دارد.
  • پنجره های آلو وود با شیشه های دو جداره و سه جداره و انواع تک حالت بازشو-دو حالت بازشو و… می باشد.

انواع در و پنجره های چوب آلومینیوم

همان طور که در ابتدای این متن نیز اشاره کردیم، یکی از اصلی ترین ویژگی های مربوط به این این نوع پنجره ها و درها این است که بسیار زیبا و شیک هستند و حس بودن در طبیعت را برای ساکنین به همراه می آورند. به همین دلیل است که در میان طراحان داخلی، طرفداران زیادی دارد.

هم چنین طول عمر و دوام این نوع پنجره ها نیز بسیار بالاست و به سادگی دچار خرابی و آسیب نخواهند شد. هیچ محصولی بهتر از این نوع در و پنجره ها نخواهد بود. مقاومت آن ها در برابر نور آفتاب نیز خوب است. بنابراین استفاده از آن ها در محیط های خارجی نیز مرسوم و رایج است.

به طور کلی دو نوع رایج از پنجره آلوود در بازار عرضه می شود:

  •       پنجره لیفت و اسلاید آلوود
  •       پنجره آلوود لولایی

در ادامه به طور خلاصه هر یک از این محصولات را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.

پنجره آلوود لولایی: همان طور که از نامش پیداست، این پنجره ها را می توان به صورت لولایی باز کرد. جهت حرکت آن ها نیز جانبی خواهد بود. می توان آن ها را از سمت چپ یا راست باز و بسته کرد. نکته ی مهم اینجاست که یراق آلات این نوع پنجره آلوود به صورتی است که کاملا، عایق گرما و سرما خواهند بود و بهترین امنیت ممکن را فراهم می آورند.

پنجره آلوود لیفت و اسلاید: این نوع پنجره ها با نام پنجره کشویی نیز شناخته می شوند و حتما شما هم تا به حال آن ها را دیده اید. برای باز کردن این پنجره ها، باید دستگیره ی آن را از پایین کشید و سپس به سمت بالا برد. هوابندی این پنجره ها نیز از طریق لاستیک های به خصوصی صورت می گیرد. برای این که جلوی اصطکاک لاستیک پنجره ها را بگیرند، نوعی یراق مخصوص لیفت و اسلاید روی پنجره می گذارند.

به هنگام باز کردن پنجره، این یراق ها از محل خود بلند شده و لاستیک ها را از پروفیل جدا می کنند. حرکت این پنجره ها هم می تواند به شکل عمودی باشد و هم افقی! ابعاد و وزن آن ها نیز ممکن است متفاوت باشد.می توان این محصول را در رنگ ها و طرح های متنوعی خریداری کرد. گروه شباک صنعت، با در اختیار داشتن بهترین محصولات بازار، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.با خرید در و پنجره چوب آلومینیوم می توانید اصالت و زیبایی را به دکوراسیون منزل خود بیاورید. علاوه بر این، از مزایای داشتن یک محصول مقاوم و خوب نیز بهره مند شوید.

می توان پنجره های آلوود را بسته به نیاز و سلیقه ی خود با روکش مخصوصی از چوب سفارش داد. اگر از روکش چوب استفاده کنید، مقاومت پنجره در برابر گرما، سرما و رطوبت را افزایش خواهید داد.پنجره های آلوود را می توان در انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نیز سفارش داد. در حقیقت این پنجره ها را می توان در ارتفاع 3 متر نیز باز کرد. معمولا و اغلب مواقع، فریم این نوع در و پنجره ها، بین 12 الی 16 سانتی متر است و می توانند تا وزن 1000 کیلوگرم را نیز تحمل کنند.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در وبسایت شباک صنعت تماس بگیرید.

 

خرید در و پنجره آلومینیوم

شباک صنعت، تولید کننده درب و پنجره دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی ترمال بریک برای استعلام قیمت کلیک کنید.

قیمت در و پنجره آلومینیوم

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد این محصول باید بدانید این است که تکنولوژی و فناوری به کار رفته در آن ها بسیار پیشرفته و نوین است. به همین دلیل است که قیمت بالاتری نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار دارد. بیشتر مواقع از این در و پنجره ها در سازه های تجاری شیک یا منازل لوکس استفاده می شود.

البته ناگفته نماند که قیمت این محصول به ابعاد، جنس چوب به کار رفته در آن، جنس پنجره ممکن است از پنجره های ترمال بریک یا نرمال در ساخت چوب آلومینیوم استفاده شود) و خیلی چیزهای دیگر بستگی دارد. بنابراین قبل از هر چیزی، مطمئن شوید که این اطلاعات را در اختیار دارید و می دانید که چه نوع محصولی می خواهید خریداری کنید.

شباک صنعت، تولید کننده پنجره دوجداره upvc و پنجره چوب آلومینیوم، این محصول را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت تولید و عرضه میکند.