پنجره upvc فولکس واگنی

نحوه رگلاژ پنجره آلومینیومی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله ما این موضوع را برای شما بررسی خواهیم کرد.

یراق در پنجره دوجداره قسمت محرکه و عمل گرا است که از اسپانیولت، لولا و دستگیره تشکیل شده است و با توجه به انواع آن که عبارتند از: تک حالته، دو حالته، کشویی، کلنگی یا فولکس واگنی، باز و بسته شدن بازشو را انجام می دهند.

بعد از درزبندی فریم اصلی پنجره ها، مهمترین قسمت در عایق بنی پنجره دوجداره در قسمت بازشو ها انجام می گیرد.

رگلاژ پنجره دوجداره به فرآیندی گفته می شود که باعث می شود پنجره دوجداره بصورت صحیح و متوازن در قالب خود قرار گرفته باشد و حرکت کند.

اما رگلاژ پنجره آلومینیومی با رگلاژ پنجره upvc کمی متفاوت است که در اینجا به شما توضیح خواهیم داد.

نحوه رگلاژ پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی نیز ممکن است بعد از مدتی دچار مشکلاتی شود و نیاز به رگلاژ و تعمیر داشته باشد. برای تعمیر پنجره آلومینیومی ترمال بریک می توان به کمک ابزار مخصوص و آچار آلن به راحتی تعمیرات را انجام داد و یراق آلات و زاماک را تنظیم نمود.

بهتر است بدانید که رگلاژ پنجره های آلومینیومی کمی پیچیدگی دارد و باید فرد متخصص با تجربه بالا اینکار را انجام دهد. زیرا یراق آلات مورد استفاده در این پنجره ها مهندسی خاصی دارد و برای تنظیم آن نیاز به پارامترهایی است که تنها فرد متخصص در این زمینه می تواند این اقدامات را انجام دهد.

آچار آلن نقش مهم و کاربردی را در رگلاژ پنجره آلومینیومی دارد و بیشترین استفاده از آن می شود.

چه زمانی نیاز به رگلاژ پنجره آلومینیومی است؟

اگر از پنجره هنگام باز و بسته کردن استفاده نا صحیح شود و یا زیاد اینکار انجام شود به مرور زمان ممکن است نیاز به رگلاژ پنجره باشد.

همچنین اگر به قسمت بازشوی پنجره ضربه وارد شود باید رگلاژ انجام شود.

در این حالات ممکن است که بازشو در قالب مخصوص به خود از توازن و تقارن استاندارد که باعث عایق بندی می شود خارج شود.

در این حالت می گویند پنجره از رگلاژ خارج شده است.

بنابراین توصیه می شود برای رگلاژ پنجره آلومینیومی حتما با متخصص تماس بگیرید. زیرا با اینکار دیگر مشکلی در آینده برای شما پیش نخواهد آمد و پنجره بهترین عملکرد را برای شما خواهد داشت.

شرکت شباک صنعت بهترین تولید کننده پنجره دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی ترمال بریک است و خدمات تعویض در و پنجره قدیمی را نیز به بهترین نحو انجام می دهد.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.