صرفه جویی در مصرف انرژی با پنجره دوجداره upvc

می دانید که آرامش و آسایش برای هر فردی لازم است و افراد اغلب به دنبال راهی برای داشتن محیطی سالم و با آرامش هستند. جالب است بدانید که در هر منزلی پنجره نقش مهمی در حفظ آرامش دارد.

صرفه جویی در مصرف انرژی با پنجره دوجداره upvc امری است مهم که باید مورد توجه قرار گیرد.

پنجره های upvc اگر استاندارد باشد به راحتی در مصرف انرژی صرفه جویی میکند. با استفاده از این پنجره ها در زمستان گرمای داخل خانه به بیرون نمی رود و همچنین سرمای بیرون به داخل خانه وارد نمی شود.

در تابستان نیز گرمای بیرون به داخل خانه نمی آید و سرمای داخل خانه نیز به بیرون نخواهد رفت. بدین ترتیب عایق بندی این پنجره ها در مقابل گرما و سرما باعث شده که از هدر رفتن انرژی جلوگیری شود. همچنین در هزینه نیز صرفه جویی خواهد شد.

بهره برداری بهینه از مصرف انرژی

بهره برداری بهینه از مصرف انرژی به دو پارامتر بستگی دارد :

  • حفظ انرژی بیشتر
  • اجتناب از تلفات گرمایی

با استفاده از درب و پنجره upvc می توان 90 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کرد و میزان co2 منتشر شده به محیط زیست کاهش می یابد. اگر خانه ای معمولی را با خانه ای با پنجره دوجداره upvc مقایسه کنید می بینید که co2 منتشر شده در محیط زیست ناشی از گرم کردن خانه معمولی ، سالانه 4000 کیلوگرم بیشتر از خانه ای است که از پنجره دوجداره یو پی وی سی استفاده میکند.

با گران شدن انرژی استفاده از پنجره های عایق، مقرون به صرفه تر است.

فاکتورهای مهم برای انتخاب پنجره upvc

  • ضریب کسب حرارت خورشیدی

این ضریب شامل مقدار حرارتی است که از پنجره عبور میکند. اگر این ضریب از 55 درصد بالاتر باشد پنجره هوای خانه را در هوای سرد کنترل می کند. اگر این ضریب از 40 درصد کمتر باشد که برای آب و هوای گرم مناسب می باشد.

  • نسبت عبوردهی نور به گرما

نسبت عبور نور مرئی به کسب حرارت خورشیدی است که در صورت بالا بودن میزان آن پنجره میزان عبور نور را نسبت به حرارت موجود تنظیم خواهد کرد.

بنابراین با خرید و نصب درب و پنجره دوجداره upvc می توانید به راحتی درمصرف انرژی صرفه جویی کنید.

شباک صنعت تولید کننده پنجره دوجداره upvc است که درب و پنجره های دوجداره را با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان تولید می کند.

اگر شما نیز به فکر صرفه جویی در مصرف انرژی هستید به شما پیشنهاد می کنیم با شباک صنعت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

شباک صنعت، تولید کننده پنجره دوجداره upvc  این پنجره ها را با بهترین کیفیت برای شما تولید می کند.

می توانید با ما تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.