طول عمر پنجره دوجداره UPVC

درب و پنجره دوجداره upvc با ویژگی ها و خصوصیاتی که دارد توانسته بهترین عملکرد را داشته باشد و استقبال از این پنجره ها روز به روز بیشتر می شود.

یکی از ویژگی های بارز این پنجره ها طول عمر پنجره دوجداره UPVC است که ما در این مقاله بیشتر در این باره به شما توضیح خواهیم داد.

جالب است بدانید که طول عمر این پنجره ها بیش از 40 سال است.

پروفیل های پنجره دوجداره upvc که استاندارد ساخته شده باشند فقط به نظافت سطحی نیاز دارند.

با گذشت زمان ممکن است که کمی از شفافیت پنجره کاسته شود و کمی تغییر رنگ دهد اما این مورد بر عملکرد پنجره تاثیری نخواهد گذاشت.

یکی از عوامل مهمی که باعث محبوبیت پروفیل upvc شده است دوام و طول عمر بالای این پروفیل می باشد. که همین امر سبب شده تا از این پروفیل در ساخت درب و پنجره یو پی وی سی استفاده شود.

برخی افراد این پنجره ها را با گذشت زمان تعویض می کنند که دلایل آن عبارت اند از:

  • بهبود ویژگی های عایقی
  • نوسازی، طراحی و تخریب کل ساختمان

به دلیل اینکه این پنجره ها در معرض عوامل مختلفی مانند باد، باران و تابش فرابنفش هستند امکان دارد که تغییراتی در  آنها ظاهر شود که این تغییرات ظاهری است و تاثیری بر عملکرد آن ندارد.فقط ممکن است شفافیت چارچوب پنجره کاهش یابد ولی رنگ سفید پنجره ماندگار خواهد بود. با توضیحاتی که در این مقاله به شما دادیم باید متوجه باشید که استفاده از درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی چقدر برای شما سودمند و مفید است.

برای خرید و نصب درب و پنجره UPVC می توانید با شباک صنعت تولید کننده پنجره دوجداره upvc تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

تیم ما بهترین محصولات را با نازلترین قیمت به شما ارائه خواهد داد.

مشاوره طراحی، تولید و اجرا در و پنجره UPVC  و آلومینیوم با شیشه دوجداره و سه جداره در شباک صنعت

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.