مراحل نصب درب و پنجره UPVC

نصب درب و پنجره UPVC

درب و پنجره یو پی وی سی از بهترین گزینه هایی است که می توان برای حفظ آرامش و امنیت در ساختمان خود بکار برد. این پنجره ها با مزایایی که دارند به راحتی نیازهای افراد را برطرف می کنند و بسیاری از مشکلاتی که پنجره های قدیمی ایجاد می کردند را برطرف می کنند. مراحل نصب درب و پنجره UPVC نیز از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
در انتخاب درب و پنجره یو پی وی سی باید نهایت دقت را به عمل آورد تا بتوان درب و پنجره مناسب را برای ساختمان خود انتخاب کرد.
بعد از خرید در و پنجره UPVC مورد نظر خود باید نصب آن را توسط تیم متخصص انجام دهید تا بهترین کارآیی را مشاهده کنید. شباک صنعت بهترین تولید کننده پنجره دوجداره upvc است.
بعد از تولید درب و پنجره دوجداره و آماده شدن محصول آن را به محل نصب ارسال کرده و مرحله نصب آغاز می شود.
در این مقاله مراحل نصب درب و پنجره UPVC را به شما توضیح خواهیم داد.

۱-آماده سازی محل نصب پنجره upvc
اگر ساختمان نوساز باشد و پنجره ها اولین بار نصب شان باشد لازم است که در مرحله ساخت جای پنجره آماده شده باشد. استفاده از بیشتر از یک کلاف فلزی به استحکام و زیبایی پنجره می افزاید.
اگر هدف تعویض در و پنجره قدیمی با در و پنجره UPVC باشد باید ابتدا پنجره قدیمی برداشته شود و تنها یک قاب باقی بماند.

۲-نصب پنجره upvc
سپس پنجره در محل خود نصب می شود. برای محکم سازی پنجره باید از پیچ های مخصوص استفاده شود. البته تعداد و نوع پیچ ها در استحکام محل پنجره تاثیر بسیاری دارد.

۳-نصب شیشه های دوجداره و رگلاژ
بعد از نصب پنجره نصب شیشه انجام می شود و بعد از آن رگلاژ لنگه های پنجره انجام می شود تا باز و بسته شدن پنجره به راحتی انجام شود و عایق بندی پنجره مناسب باشد.

۴-آب بندی پنجره upvc
در مرحله آب بندی پنجره با استفاده از چسب های آب بندی سیلیکون، درزهای کنار پنجره آب بندی می شود تا از ورود و خروج سرما و گرما و همچنین گرد و غبار و آلودگی صوتی جلوگیری شود.

توجه داشته باشید که مراحل نصب در و پنجره یو پی وی سی باید توسط متخصص انجام شود تا بهترین کیفیت حاصل شود. زیرا اینکار نیازمند دقت و تجربه کافی است.
تیمی که نصب پنجره دوجداره را به عهده می گیرد باید کیفیت نصب محصول را بر عهده بگیرد. همچنین باید محل نصب محصول را به خوبی آماده کند تا به بهترین نحو مراحل نصب انجام شود. به همین دلیل نیاز است که تیم نصاب مهارت کافی را در این زمینه داشته باشند.
شباک صنعت تولید کننده پنجره دوجداره UPVC مراحل نصب پنجره یو پی وی سی را با تیم حرفه ای خود به بهترین نحود انجام خواهد داد. همچنین این شرکت پنجره آلومینیومی ترمال بریک را با کیفیتی بالا برای شما عزیزان تولید خواهد کرد.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.