مقایسه توری پلیسه و ثابت

مقایسه توری پلیسه و ثابت از مواردی است که باید مورد بحث قرار گیرد. در این مقاله ما این دو توری را برای شما مقایسه خواهیم کرد. برای تهویه هوای خانه با هوای طبیعی بیرون و ایجاد جریان هوایی بین داخل و خارج ساختمان معمولا پنجره ها را باز می گذارند که اینکار خود مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت. حشرات و جانوران موذی با باز بودن پنجره ها به داخل خانه می آیند و باعث آزار ساکنین می شوند.

با توجه به گفته ی کارشناسان بهداشت به جای استفاده از حشره کش ها و مواد شیمیایی که برای سلامت انسان مضر است باید نصب توری پنجره دوجداره را انجام داد.

  • توری ثابت

این توری ها به صورت ثابت بر روی پنجره دوجداره یو پی وی سی نصب می شوند. قیمت این توری ها بسیار مناسب بوده و از نظر اقتصادی به صرفه است. این توری ها را می توان بر روی درب و پنجره های دوجداره ای نصب نمود که باز و بسته شدن توری زیاد مهم نیست.

  • توری پلیسه

توری پلیسه از توری هایی است که به راحتی از راست به چپ و یا چپ به راست نصب می شوند. این توری ها هنگام بسته شدن مانند آکاردئون عمل می کنند.

جنس توری پلیسه

جنس این توری ها از پلی استایرن یا فایبرگلاس است. در برخی موارد نیز جنس آنها مش اکرلیک است. مش اکرلیک باعث نرمی و انعطاف پذیری توری پلیسه می شود.

استفاده از پلی استایرن در این توری ها باعث افزایش طول عمر توری پلیسه می شود.

توری ثابت قابل باز شدن نیست و به دلیل شکل ظاهری شان گرد و غبار را جذب می کنند. این توری ها را در تابستان نمی توان دائما باز و بسته کرد. به همین دلیل طول عمر توری کاهش می یابد و برای شستشو دچار مشکل خواهید شد.
مشکلاتی که نام بردیم در توری پلیسه وجود دارد. توری پلیسه به دلیل خاصیت جمع شدن در فصل هایی که به توری نیاز نداریم می توانیم به راحتی توری را جمع کنیم. این مزیت همچنین باعث می شود که گرد و غبار کمتری جذب توری شود.
یکی از مهم ترین مزیت های توری پلیسه این است که با استفاده از این توری دید محیط کاهش نمی یابد. در واقع دید شما نسبت به محیط بیرون تا 95 درصد حفظ می شود.
همچنین توری پلیسه به راحتی شسته می شود و همین امر باعث افزایش عمر توری می شود.
این توری ها را می توان بر حسب اندازه های پنجره دوجداره تهیه نمود.

شباک صنعت تولید کننده پنجره دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی ترمال بریک است که خدماتی با کیفیت را در اختیار شما قرار خواهد داد.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.