نقش پنجره UPVC در تنظیم دما

نقش پنجره upvc در تنظیم دما امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه ها یکی از دغدغه های افراد است. شباک صنعت، تولید کننده پنجره دوجداره upvc پنجره های upvc را با بهترین کیفیت تولید می کند که به راحتی تنظیم دما را انجام می دهند.

همین امر سبب شده که معماران بیشتر توجه خود را به سمت این پنجره ها ببرند. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده حدودا  40 درصد از اتلاف انرژی ساختمان ها توسط پنجره ها است.

اما با نصب پنجره دوجداره upvc  می توان از این مشکل جلوگیری کرد و دمای خانه ثابت نگه داشته شود. همچنین هزینه هایی که ناشی از مصرف بی رویه انرژی ها است کاهش می یابد.

عایق در برابر حرارت

پنجره های upvc بر خلاف پنجره های آهنی هدایت کننده حرارت نیستند. زیرا این پنجره ها از پروفیل های عایق در برابر حرارت و سرما تشکیل شده اند که از انتقال دمای بیرون به داخل جلوگیری می کنند.

در واقع این پنجره ها ضریب انتقال حرارت را تغییر می دهند و به دلیل درزبندی کامل آنها در زمستان گرما به بیرون منتقل نمی شود و در تابستان نیز هوای سرد از منزل خارج نمی شود.

می توان گفت پنجره یو پی وی سی نقش مهمی در تنظیم دما دارند و دمای محیط را ثابت نگه می دارد.

در برخی مواقع در پنجره های آهنی برای تنظیم دما از درزگیر استفاده می کنند. اینکار کمی مشکل را حل خواهد کرد اما این درزبندی ها عمر کوتاهی داشته و بعد از مدتی درزبندی ها از بین خواهد رفت.

کیفیت درزبندی های پنجره یو پی وی سی به قدری بالاست که به راحتی از هدر رفتن انرژی جلوگیری خواهد کرد و مصرف انرژی به قدر چشمگیری کاهش خواهد یافت.
پیشنهاد می شود به جای استفاده از وسایل سرمایشی و گرمایشی و صرف هزینه های گزاف، تعویض در و پنجره قدیمی را انجام داده و با اینکار دمای داخل خانه خود را تنظیم کنید.
شباک صنعت تولید کننده پنجره دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی ترمال بریک است که بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه خواهد داد.
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.