نکات مهم در تعویض در و پنجره قدیمی

تعویض در و پنجره قدیمی

افزایش هزینه های انرژی باعث شده تا بیشتر مالکان ساختمان ها به فکر تعویض در و پنجره قدیمی خود بیافتند. از این طریق علاوه بر زیبایی ظاهری بیشتر می توان در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کرد. همچنین بیشتر این پنجره ها در برابر الودگی صوتی نیز عایق می باشند.

تعویض در و پنجره قدیمی با یک پنجره با کیفیت، حائز اهمیت است. برای انتخاب یک پنجره با کیفیت برای تعویض در و پنجره قدیمی جمع آوری اطلاعات لازم درباره پنجره مناسب و مراحل نصب ضروری است. تجربه و دانشی که شرکت شابک در زمینه تعویض در و پنجره قدیمی دارد، می تواند برای کمک به شما راهگشا باشد.

نکاتی که در تعویض در و پنجره قدیمی و نصب پنجره جدید باید در نظر گرفته شود عبارت است از:

  1. تراز کردن قاب و جلوگیری از تحت فشار بودن پنجره که به طول عمر پنجره کمک می کند.
  2. فاصله پیچهای نصب باید کمتر از 70 سانتیمتر باشد.
  3. فاصله سوراخ‌های نصب در پروفیل سفید و پروفیل لمینیت باید درست انتخاب شود.
  4. تعبیه درپوش شیار تخلیه.
  5. به فاصله دو سانتیمتر از پیچ نصب بین قاب و محل نصب باید فیلر در نظر گرفته شود.
  6. بررسی کیفی مواد
  7. بررسی نهایی پنجره‌ها

در تعویض در و پنجره‌ قدیمی کوچکترین روزنه باعث از بین رفتن وکیوم خواهد شد. فضاهای خالی موجود باید با چسب سیلیکون یا چسب ماستیک (بتونه) پر شوند.

تعداد پیچ های نصب باید مطابق استاندارد و الزامات باشد، برای استحکام بیشتر پنجره ها تزریق فوم پلی‌اورتان نقش مهمی دارد.

تعویض در و پنجره قدیمی با پنجره های جدید از نوع پنجره های آلومینیومی ترمال بریک یا پنجره های دوجداره یو پی وی سی نیاز به هیچگونه تخریب یا بنایی و رنگ آمیزی ندارد و در کوتاهترین زمان ممکن قابل انجام است.

یکی از نکاتی که هنگام تعویض در و پنجره های قدیمی لازم است به آن توجه شود طرح و مدل انتخابی برای پنجره های جدید است. برخی از کاربران تمایلی به تغییر مدل در تعویض در و پنجره قدیمی خود ندارند. تنها درخواست آنها افزایش کارایی و استفاده از فناوری و تکنولوژی های جدید در حوزه در و پنجره می باشند. خوشبختانه امروزه با توجه به وجود انواع مختلف پنجره ها از این نظر برای تعویض در و پنجره قدیمی خود مشکل زیادی نخواهید داشت.

گروه صنعتی شباک صنعت فعال در زمینه تعویض در و پنجره های قدیمی، تولید پنجره های آلومینیومی ترمال بریک، تولید پنجره های دو جداره یو پی وی سی و … می تواند متنوع ترین و بهترین محصولات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد.