پنجره ترمال بریک آنادایز

در این مقاله قصد داریم در رابطه با پنجره ترمال بریک آنادایز به شما اطلاعاتی مفید ارائه دهیم. اگر شما نیز تمایل به بالابردن سطح آگاهی خود در این زمینه دارید با ما همراه باشید.

درب و پنجره دوجداره ترمال بریک از آخرین دستاوردهای صنعت آلومینیوم سازی است که در آن یک عایق EPDM تعبیه شده است که باعث می شود ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرونی با درونی قطع شود. با این امکان رنگ داخل محل با رنگ پروفیل سطح بیرونی متفاوت می باشد. پنجره آلومینیومی ترمال بریک همچنین عایق بندی بالایی دارند. پنجره ترمال بریک یک پنجره کاملا عایق است که در این پنجره پروفیل آلومینیوم توسط تیغه های پلی امید به ترمال بریک تبدیل می شود.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک رنگی تنوع رنگی بسیاری دارد و به سه روش زیر رنگ آمیزی می شود:

  • آنادایز کردن
  • رنگ پودری
  • رنگ دکورال

پنجره ترمال بریک آنادایز

در این نوع پنجره آلومینیوم را آنادایز می کنند و بدین ترتیب لایه نسبتا پایداری از اکسید بر روی پروفیل آلومینیوم تشکیل می شود. این لایه اکسید محافظت کننده بوده و مانع از خوردگی سطح فلز می شود.

در واقع با اینکار تقویت لایه اکسیدی یا هیدروکسیدی موجود بر روی فلزات انجام میشود یا این لایه را ایجاد می کنند. با قرار گرفتن لایه ای از اکسید بر روی پروفیل آلومینیوم مقاومت آلومینیوم افزایش می یابد.

جالب است بدانید که در تولید پنجره ترمال بریک آنادایز به روش آنادایز سولفوریکی، آنادایزینگ کردن پروفیل آلومینیوم را انجام می دهند. بدین ترتیب ضخامتی از اکسید به ضخامت ۰.۰۱ تا ۰.۰۰۱ اینچ را بر روی پروفیل آلومینیوم ایجاد می کند که ۶۷ درصد آن به درون آلومینیوم نفوذ کرده و ۳۳ درصد بر روی سطح رشد می نماید.

این کار روشی مناسب برای ایجاد سختی بر روی پنجره ترمال بریک است و از سایش و خوردگی جلوگیری می کند.

مکانیزم عمل آنادایزینگ کردن

مکانیزم عمل آنادایزینگ کردن در پنجره ترمال بریک به صورت زیر است: جریان مستقیم برق از مایع الکترولیت مناسبی می گذرد که در آن آلومینیوم آند بوده و فلز مناسب دیگری کاتد می باشد.

مزایای آنادایزینگ کردن پنجره ترمال بریک

در اینجا برخی از مزایای آنادایزینگ کردن پنجره ترمال بریک را برای شما آورده ایم:

  • عایق شدن پنجره
  • زیبایی پنجره ترمال بریک
  • مقاومت سایشی افزایش می یابد
  • قدرت چسبندگی رنگها افزایش می یابد
  • مقاومت در مقابل خوردگی افزایش می یابد
تیم ما بهترین محصولات را با نازلترین قیمت به شما ارائه خواهد داد. مشاوره طراحی، تولید و اجرا در و پنجره UPVC  و آلومینیوم با شیشه دوجداره و سه جداره در شباک صنعت

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.