چرا پنجره های آلومینیومی ترمال بریک بهتر از پنجره ها و درهای معمولی است؟

اساس پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک به صورت شکست حرارتی عمل می کند. حضور یک عایق مابین فریم داخلی و خارجی سبب این شکست حرارتی می شود. منظور از شکست حرارتی جلوگیری از هدر رفتن انرژی است.

چرا پنجره های آلومینیومی ترمال بریک بهتر از پنجره ها و درهای معمولی است؟

آلومینیوم یکی از فلزاتی است که در ساخت در و پنجره استقفاده می شود. آلومینیوم دارای دوام و ثبات بالایی برخوردار است و به همین دلیل گزینه مناسبی برای استفاده در ساخت درب و پنجره می باشد. اما معایبی نیز دارد و تکنولوژی و مواد مورد استفاده در ساخت پنجره ها به سرعت در حال تغییر است.

عملکرد پنجره های دو جداره با توجه به حضور آلومینیوم می تواند بسیار تضعیف شود زیرا آلومینیوم انتقال دهنده خوب حرارت می باشد. بنابراین در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک یک عایق حرارتی به قاب اضافه می شود.

انتقال گرما، سرما و سر و صدا در این عایق چند برابر کندتر از آلومینیوم صورت می پذیرد. بنابراین پنجره آلومینیومی ترمال بریک در مدیریت مصرف انرژی بسیار کارآمد خواهد بود.
تمام مسائل عایق حرارتی بودن پنجره آلومینیومی ترمال بریک مربوط به قاب پنجره می باشد. قاب یکی از اجزا اصلی درب و پنجره ها در ساختمان می باشد. در پنجره آلومینیومی ترمال بریک، این قاب می تواند تا حد زیادی بر راندمان واقعی انرژی تاثیر بگذارد.
قاب در سیستم پنجره ها و درها می تواند به شدت بر روی کارایی انرژی در ساختمان تاثیر بگذارد. پنجره آلومینیومی ترمال بریک به دلیل استفاده از لایه عایق (نوار پلی آمید) ما بین فریم های داخلی و خارجی به عنوان یک عایق حرارتی بسیار موثر است و صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی خواهد داشت.

برای شکست حرارتی در پنجره آلومینیومی ترمال بریک از یک نوار پلی آمید بین پروفیل های آلومینیومی داخل و خارج استفاده می شود. این نوار یک عایق درون قاب پنجره ایجاد می کند. بنابراین گرما و سرما بسیار کندتر از پنجره آلومینیومی ترمال بریک منتقل خواهد شد.
با نصب پنجره های آلومینیومی ترمال بریک منزل شما در زمستان گرمتر خواهد بود و در تابستان خنکتر.
هنگامی که خانه شما با استفاده از پنجره آلومینیومی ترمال بریک تجهیز شده باشد، حداقل 40٪ از انرژی در ساختمان ذخیره می شود و 70٪ گرما، سرما و سر و صدا عایق بندی خواهد شد.
پنجره های آلومینیومی ترمال بریک دارای مزایای زیادی هستند، از همه مهمتر بهبود عملکرد حرارتی است. در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک علاوه بر اینکه از مزایای آلومینیوم همچون قدرت، دوام و ثبات استفاده شده است، اما نقص هدایت حرارتی آن نیز برطرف شده است. به همین دلایل پنجره های آلومینیومی ترمال بریک یک راه حل ایده آل برای برنامه های کاربردی تجاری و پروژه های مسکونی با کیفیت بالا است.

مزایای پنجره های آلومینیومی ترمال بریک:

1. صرفه جویی انرژی
2. باز و بسته شدن آسان
3. ضد حریق
4. ضد خوردگی
5. دوام بالا
6. ضد آب
7. امنیت بالا
8. نگهداری آسان
9. تنوع طرح و رنگ خوب
10. سازگار با محیط زیست

شرکت شباک با بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه تعویض در و پنجره قدیمی و تولید کننده پنجره دو جداره UPVC و پنجره آلومینیومی ترمال بریک آماده خدمات رسانی در این حوزه می باشد.