پنجره آلومینیومی ترمال بریک آخرین دستاوردهای صنعت آلومینیوم‌ سازی

پنجره آلومینیومی ترمال بریک آخرین دستاوردهای صنعت آلومینیوم‌ سازی

پنجره آلومینیومی ترمال بریک از آخرین دستاوردهای صنعت آلومینیوم‌ سازی دنیا می‌باشد.

امروزه استفاده از پنجره های با قاب آلومینیومی به علت شکل پذیری بالا و سبکی متداول شده است. زیرا استفاده از این پنجره های آلومینیومی وزن ساختمان را کاهش میدهد.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک یک نوع پنجره با ویژگی کارآمد در مصرف انرژی است. اصطلاح ترمال در پنجره آلومینیومی ترمال بریک اشاره به نحوه ساخت پنجره دارد. عایق در یک پنجره آلومینیومی ترمال بریک به عنوان یک مکانیزم “شکست حرارتی” عمل می کند.

شکست حرارتی یا مانع حرارتی در پنجره آلومینیومی ترمال بریک، به صورتی است که در مونتاژ یک عنصر با هدایت حرارتی کم مابین فریم داخلی و خارجی برای کاهش یا جلوگیری از جریان انرژی حرارتی بین مواد رسانا قرار می گیرد. مخالف یک مانع حرارتی یک پل حرارتی است.

به طور دقیق تر، تولید پنجره آلومینیومی ترمال بریک با یک مانع در بین قاب پنجره های داخل و خارج انجام می شود. به این ترتیب از هدررفتن انرژی حرارتی جلوگیری می کند.

موارد استفاده در ساخت پنجره آلومینیومی ترمال بریک نیز بسیار زیاد است. پنجره های آلومینیومی ترمال بریک را می توان تقریبا برای هر شکل قاب طراحی کرد.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک برای راه حل های داخلی، تجاری و صنعتی ایده آل به نظر می رسد. پنجره های آلومینیومی ترمال بریک، قدرت و ظرافت و همچنین امنیت و آرامش را باهم تلفیق کرده اند.

در ساخت پنجره آلومینیومی ترمال بریک دو فریم داخلی و خارجی مجزا طراحی می شود. مابین این دو فریم با موادی با رسانای حرارتی کمتر تعبیه می شود که باعث کاهش انتقال حرارت می شود.

در پنجره آلومینیومی ترمال بریک شکاف حرارتی با پلی آمید یا پلی اورتان پر شده است. هدایت حرارتی این ماده می تواند بیش از یک هزار بار کمتر از هدایت حرارتی آلومینیوم و صد برابر کمتر از فولاد باشد.

لاستیک پلی آمید دارای مقاومت حرارتی بسیار بالا (تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد) می باشد.

همچنین در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک انتقال صدا نیز به شدت کاهش می یابد.

آب بندی و هوا بندی پنجره آلومینیومی ترمال بریک با استفاده از واشرهای epdm انجام می شود. این واشرها طول عمر و کیفیت بسیار بالا دارند. همچنین استفاده از این واشرها در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک باعث می شود، گرد و غبار و آب به داخل ساختمان وارد نشود.

درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک از استحکام، ظرافت و زیبایی برخوردار است.

همچنین در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک می توان از انواع یراق آلات لولایی، ۲ حالته، فولکس واگنی، لیفت اند اسلاید، کلنگی و … استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های پنجره های آلومینیومی ترمال بریک ثبات رنگ و قابلیت نظافت مناسب و عدم رنگ پریدگی است.

در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک قابلیت نصب شیشه ها تک جداره، دو و سه جداره وجود دارد.

پنجره های آلومینیومی ترمال بریک غیر قابل اشتعال هستند.

نکته قابل توجه این است که پنجره آلومینیومی ترمال بریک در عین زیبایی و ظرافت تمامی قابلیت‌های پنجره‌های یو پی وی سی را نیز دارا می‌باشد.

نکته مهم دیگر در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک این است که پوشش رنگ آنادايز تنها برای پروفیل آلومینیومی ترمال بریک قابل انجام است.

با وجود تمام توضیحات داده شده اگر شما به دنبال تعویض در و پنجره قدیمی هستید، پنجره های آلومینیومی ترمال بریک یکی از بهترین گزینه ها هستند.

گروه صنعتی شباک با بیش از ده سال سابقه در این حوزه می تواند با بهترین و به روزترین پیشنهادات شما را همراهی کند.