آشنایی با انواع پنجره UPVC

شباک صنعت تولید کننده پنجره دوجداره UPVC ، انواع پنجره upvc را در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه می کند. شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه ی خود درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی مورد نظر خود را سفارش دهید. آشنایی با انواع پنجره UPVC به شما در خریدی موفق کمک خواهد کرد.

قبل از سفارش و خرید درب و پنجره یو پی وی سی نیاز است که شما درباره انواع درب و پنجره UPVC اطلاعاتی داشته باشید که تا راحت تر بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با استفاده از این پنجره ها شما می توانید از آلودگی صوتی، گرد و غبار و باران در امان باشید زیرا این پنجره ها از ورود این موارد به داخل منزل جلوگیری می کنند.

این پنجره ها در مقابل آتش مقاومت بالایی دارند و دچار آسیب نمی شوند.

پنجره های دوجداره یو پی وی سی ویژگی ضد لکه گیری داشته و نیازی به رنگ آمیزی مجدد آنها نخواهد بود. شما می توانید به کمک یک دستمال به راحتی پنجره های خود را با یک دستمال تمیز کنید.

 پنجره upvc کشویی

این نوع پنجره از دو ریل جهت حرکت پنجره و 2 یا چند پانل تشکیل شده است که به صورت افقی به چپ یا راست حرکت می کنند. اگر به پنجره upvc کشویی بخش هایی تحت عنوان ربان اضافه کنید عریض تر و بلندتر خواهند شد.

ریل هایی که ربان ها بر روی آن حرکت می کنند در برابر نفوذ و انباشت گرد و غبار محافظت شده اند. این پنجره ها از ترکیب بخش های ثابت و لغزنده تشکیل شده اند.

اگر بخواهید یک توری  بر روی آن قرار دهید تا از ورود حشرات جلوگیری شود می توان با افزودن یک ریل به آن این کار را به راحتی انجام داد.

پنجره لولایی upvc

پنجره های لولایی به سمت داخل یا بیرون باز می شوند و به آویز جانبی نیز معروف اند. همچنین نوع دیگر این پنجره که از پایین به بالا باز میشود آویز فوقانی نام دارد.

این پنجره ها نیز از ترکیب بخش های ثابت و بازشو هم می توانند تشکیل شوند.

پنجره UPVC لولایی شیب دار

این پنجره ها از بالا با یک شیب توسط لولاهایی که در پایین قرار دارند میتوانند باز شوند . همچنین می توانند توسط لولاهایی که در یک طرف پنجره قرار دارند باز می شوند.

این دوحالت با استفاده از یک دستگیره باز می شوند.

به هر حال آشنایی با انواع پنجره upvc شما را در یک خرید موفق کمک خواهد کرد.

شباک صنعت قادر به تولید پنجره های ویژه با سلیقه شما می باشد. شما می توانید پنجره های مورد نظر خود را با اشکال و اندازه های متفاوت و در رنگ های مختلف سفارش دهید.

تیم  ما بهترین نوع درب و پنجره را با کیفیت عالی برای شما طراحی و تولید خواهد کرد.

مشاوره طراحی، تولید و اجرا در و پنجره UPVC  و پنجره آلومینیومی ترمال بریک با شیشه دوجداره و سه جداره در شباک صنعت

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.