تعویض در و پنجره قدیمی چه مزیت هایی دارد؟

تعویض در و پنجره قدیمی

تعویض در و پنجره قدیمی یکی از نکات مهم و اساسی در بازسازی خانه های قدیمی است. تعویض در و پنجره قدیمی در مرحله اول سخت به نظر می رسد. اما با انتخاب صحیح شرکت عرضه محصول و خدمات رسانی در این حوزه این پروسه بسیار آسان خواهد بود.

پنجره یکی از عناصر اصلی ساختمان است. در واقع پنجره محیط داخل ساختمان را به بیرون انتقال می دهد. نقش پنجره انتقال و یا جلوگیری از انتقال انرژی، ذرات و یا اشیاست. متاسفانه پنجره های قدیمی آهنی، چوبی و آلومینیوم عملکرد مناسبی در زمینه عایق بندی ندارند. بنابراین هزینه تعویض در و پنجره قدیمی با حذف اتلاف انرژی، سرمایه گذاری محسوب می شود.

تعویض در و پنجره قدیمی با پنجره های جایگزین که در بسیاری از سبک ها و اشکال مختلف موجودند، امکان پذیر است. انتخاب در و پنجره جدید بستگی به سبک معماری خانه شما، محل نصب پنجره شما و کاربرد پنجره دارد.

برای انتخاب کارآمدترین در و پنجره بهتر است قبل از انتخاب تحقیقات لازم را در مورد تعویض در و پنجره قدیمی انجام دهید. همچنین حتما با مجموعه ای معتبر و فعال در این زمینه مشورت نمایید.

شرکت شباک با بیش از ده سال سابقه در حوزه تعویض در و پنجره قدیمی می تواند در کمترین زمان شما را به بهترین نتیجه برساند.

مزایای تعویض در و پنجره قدیمی

1.      کاهش هزینه انرژی

2.      محافظت در برابر اشعه UV

3.      دوام بالاتر نسل های جدید پنجره

4.      کاهش آلودگی صوتی

5.      کاهش گرد و غبار

تعویض در و پنجره قدیمی و کاهش هزینه انرژی

با تعویض در و پنجره قدیمی با پنجره های دوجداره در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد وهزینه های شما کاهش خواهد داشت.

پنجره دو جداره upvc  از تبادل هوای گرم و سرد محیط خانه با بیرون جلوگیری می کند. بنابراین  در طول ماههای گرم سال هوای خنک تر خواهد بود. همچنین در طول ماههای سرد هم محیط خانه گرمتر می ماند. بنابراین استفاده از وسایل سرمایشی و گرمایشی کاهش خواهد یافت. این امر سبب می شود تعویض در و پنجره قدیمی از نظر اقتصادی بسیار به صرفه باشد.

توصیه می شود حتما در تعویض در و پنجره های قدیمی خود به وجود استانداردهای بین المللی توجه کنید.

نکات مهم در انتخاب در و پنجره جدید برای تعویض

1.      سبک بودن

2.      بهره وری انرژی

3.      عدم نفوذ هوا

4.      عدم نفوذ آب

5.      درجه سازه

6.      طراحی و جزئیات

اگر شما به دنبال طرح های سفارشی زیبا و عملکرد برتر هستید، میتوانید به بخش محصولات ما در سایت مراجعه نمایید.

روشهای تعویض در و پنجره قدیمی

1.      روش تعویض در و پنجره قدیمی با تخریب

در این روش فریم پنجره قدیمی کاملا از دیوار خارج می شود که بعد از تعویض در و پنجره قدیمی قسمتی از دیوار نیازمند بازسازی خواهد بود. به همین دلیل این روش تنها در صورتی که دیوار فرسوده باشد توصیه می شود.

2.      روش تعویض در و پنجره قدیمی بدون تخریب

در این روش در و پنجره جدید بر فریم قدیمی سوار می شود و نیاز به بازسازی دیوار وجود ندارد.

تعویض در و پنجره قدیمی بدون تخریب یکی از بهترین راههای بازسازی خانه می باشد.  در این روش در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون تخلیه منزل در و پنجره قدیمی تعویض خواهند شد.

نکات مهم در تعویض در و پنجره قدیمی

در حوزه تعویض در و پنجره قدیمی تعداد زیادی شرکت در حال فعالیت می باشند. اما تفاوت در کیفیت کار آنها می تواند بسیار متفاوت باشد. پس حتما به یک شرکت معتبر و با سابقه در حوزه تعویض در و پنجره قدیمی مراجعه نمایید.

هرگز برای تعویض در و پنجره قدیمی خود به دنبال خرید ارزانترین نباشید. در و پنجره های با قیمت پایینتر اغلب کوچکتر از حد متوسط ​​یا پنجره هایی با کیفیت پایین هستند.

تعویض در و پنجره خود را حتما به متخصص بسپارید تا به آسانی و بدون استرس انجام شود.

قبل از بستن قرارداد برای تعویض در و پنجره قدیمی خود حتما گواهینامه ها و برچسب های مربوط به استاندارد را بررسی نمایید. هرگز وعده های کلامی را قبول نکنید.

شما حق دارید مطمئن شوید که تعویض در و پنجره قدیمی شما با گارانتی تضمین شده است. پس از این نکته غافل نشوید و حتما ضمانت نامه در خواست کنید. باید یک مسئله تعیین شود که در صورت کارآمد نبودن در و پنجره چه کسی مسئول است و چه فرایندی برای برنامه ریزی سرویس انجام خواهد شد.