تولید پنجره دو جداره UPVC برای عایق بندی ساختمان و جلوگیری از اتلاف انرژی

تولید پنجره دو جداره UPVC

تولید پنجره دو جداره UPVC یکی از مهمترین موضوعات ساختمان سازی امروزه است. تولید پنجره دو جداره UPVC برای عایق بندی ساختمان و جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار ضروری می باشد.
پنجره دو جداره UPVC برای کسانیکه میخواهند منزلشان از لحاظ صوتی و انرژی بهینه سازی و عایق بندی شود، گزینه مناسبی است.
تولید پنجره دو جداره UPVC با سلول بندی یا چنبرهای خود و جنس کاملا نارسانا صورت می گیرد. به همین دلیل عایق سرما و گرما بوده و عایق صوتی نیز می باشد.
تولید پنجره یو پی وی سی در شرکت شباک با استفاده از مواد پروفیل UPVC، یراق آلات، گالوانیزه و شیشه های اورجینال با کیفیت و اصل انجام می شود.
پنچره دوجداره UPVC ثابت یکی از پر مصرف ترین نوع از پنجره های دوجداره است. همچنین چون ثابت است، در برابر گرد و خاك، سرما و گرما عایق است. در این نوع از پنجره های دو جداره UPVC از يراق آلات استفاده نمی شود و كمترين آلودگی صوتی را دارد.

تنوع در تولید پنجره دو جداره UPVC

پنجره دو جداره UPVC در انواع مدل های بازشو تولید می شود. همچنین تنوع بی نظیر در رنگ بندی و طرح دارد که می تواند در معماری ساختمان بسیار مفید باشد.
رنگ اصلی پنجره های دوجداره UPVC سفید است و هرچقدر رنگ آن سفیدتر و براق تر باشد بهتر است.

طراحی در تولید پنجره های دوجداره UPVC، بسیار مهم است. یک طراحی خوب کارایی پنجره دوجداره UPVC را به میزان زیادی افزایش میدهد.

تولید پنجره دو جداره UPVC در برابر پنجره های آلومینیومی

پنجره دو جداره UPVC به نسبت پنجره های قدیمی تر آلومینیومی عملکرد بهتری دارند.
تولید پنجره های دوجداره UPVC توسط ماشین آلات پیشرفته انجام می شود و به صورت کاملاً مکانیزه است.
تولید مکانیزه پنجره های دوجداره یو پی وی سی، سبب می شود محصول نهایی از کیفیت بهتری برخوردار باشد. شرکت شباک به عنوان تولیدکننده پنجره های دوجداره UPVC برای تولید این پنجره ها از بروزترین ماشین آلات مکانیزه استفاده می کند که سبب می شود حداکثر کیفیت ممکن را به مشتریان ارائه دهد.

تولید پنجره های دوجداره UPVC نسبت به نمونه های آلومینیمی سریعتر است. در نصب این پنجره های UPVC دو جداره نیاز به تخریب دیوار وجود ندارد و میتوان آنها را با پیچهای مخصوص به ساختمان متصل کرد. همچنین درزگیری و عایق آنها با فوم مخصوص انجام می شود. تولید پنجره های دوجداره UPVC نسبت به نمونه های آلومینیمی سریعتر است.

امروزه تعداد شرکت های تولید کننده پنجره دو جداره UPVC رو به فزونی است. شباک به عنوان یک شرکت تولید کننده معتبر و با سابقه در زمینه تولید پنجره دو جداره UPVC تلاش کرده با رویکردی جدید به این حوزه نگاه کند.
شباک یکی از برترین تولید کننده های پنجره دو جداره UPVC است که محصولاتش کاملا تضمین شده و دارای گارانتی پس از فروش می باشند.
برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده توسط شرکت تولید کننده پنجره دو جداره UPVC شباک به صفحه پروژه ها مراجعه فرمایید.

در تولید پنجره های دوجداره UPVC از یو پی وی سی (UPVC) که نوعی پلی وینیل کلراید سخت شده همراه با برخی افزودنی های خاص می باشد استفاده می شود تا در مصارف ساختمانی کارایی بالاتری داشته باشد.

در تولید پنجره های دو جداره UPVC هر فریم به صورت یک تکه و به کار بردن زوارهای مخصوص طراحی می شود. به این ترتیب آب به داخل پنجره های دو جداره UPVCنفوذ نمی کند. همچنین محفظه هایی در این پنجره ها تعبیه می شود که در صورت نفوذ آب ( در هنگام شستشو )، آب از انتهای درب یا پنجره تخلیه شده و به داخل آن نفوذ نمی کند.

نکات مهم در انتخاب پنجره دو جداره UPVC

1. حالت های بازشو پنجره دو جداره UPVC
2. طرح ها و تنوع رنگ پنجره دو جداره UPVC
3. شیشه های پنجره دو جداره UPVC
4. توری پنجره دو جداره UPVC
مزایای استفاده از پنجره دوجداره UPVC
1. استحکام و دوام بالا
2. وزن سبک
3. عایق آلاینده های صوتی و تنفسی
4. عایق مناسب گرما و سرما
5. مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی
6. مقاوم در برابر ضربه های شدید
7. سهولت و سرعت نصب بالا
8. ضد حریق بودن
9. امنیت بالا

مواردی که باید در خرید پنجره UPVC در نظر گرفت؟

1. کیفیت متریال
2. نصب
3. گارانتی