قیمت و خرید در و پنجره upvc

پنجره دو جداره

پنجره دوجداره یو پی وی سی ( UPVC ) نسل جدید پنجره های یو پی وی سی ساختمانی می باشد که در کارخانجات شباک صنعت ، تولید کننده پنجره دوجداره UPVC با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک اروپایی و با همکاری متخصصان باتجربه تولید می گردد.

پنجره دوجداره  یو یی وی سی از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل می گردد، لذا جهت آگاهی و اطمینان مشتریان و مردم عزیزمان از این محصول، در ذیل به شرح قسمت های مختلف تشکیل دهنده این محصول می پردازیم:

پروفیل UPVC

عبارت  UPVC  (Unplastic Poly Vinyl Chloride) به نوعی ترمو پلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام گفته می شود.  پروفیل یو پی وی سی که در ساخت پنجره های دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد از مواد مختلفی تشکیل می گردد که با توجه به مقدار مصرفی آنها در این محصول کیفیت پروفیل یو پی وی سی متفاوت می باشد.

 اجزا تشکیل دهنده پروفیل UPVC

  • بهبود دهنده مقاومت در برابر ضربه Impact Modifier : این ماده موجب افزایش مقاومت پروفیل در برابر ضربه و تنش های خارجی می شود.
  • تثبیت کننده ها  – Stabilizer  :  پایدار کننده های حرارتی و تابشی که باعث افزایش مقاومت محصول در برابر حرارت و جلوگیری از تغییر رنگ در برابر اشعه ماوراء بنفش می شود.
  • پـــر کننده ها Filler : این ماده باعث بالا رفتن خاصیت الاستیسیته و سختی سطح پروفیل میشود.
  • روان کننده ها  Lubricants :  این مواد جهت تسهیل حرکت ترکیب در اکستروژن و ایجاد سطح شفاف می شود.
  • رنگ دانه سفید Titan : دی اکسید تیتانیوم باعث افزایش شفافیت پروفیل و عدم جذب اشعه ماوراء بنفش می شود.

پروفیل های یو پی وی سی داخلی و خارجی که در ساخت در و پنجره های شباک صنعت مورد استفاده قرار می گیرد دارای بالاترین سطح درجه کیفی بوده و مطابق با استاندارهای داخلی و خارجی موجود در این صنعت می باشد.

 

در و پنجره دوجداره

پروفیل تقویتی گالوانیزه

به منظور افزایش مقاومت درب و پنجره های شباک، در داخل پروفیل های UPVC  ازپروفیل تقویتی گالوانیزه تولید کارخانجات معتبر ایران استفاده می شود . به این منظور برای مقاطع مختلف پروفیل های یو پی وی سی از گالوانیزه مخصوص استفاده می شود. در واقع ابعاد قطعات گالوانیزه مورد استفاده درب و پنجره های شباک در حداکثر سایز قابل تعبیه در پروفیل  یو پی و ی سی می باشد.

 یراق

تمامی یراق آلات مصرفی در تولید در و پنجره های شباک از بهترین و با کیفیت ترین برندها و ساخت کارخانه های معتبر اروپایی با بالاترین سطح کیفی جهانی می باشد. یراق آلات مورد استفاده  به صورت ست کامل به همراه زاماک ها و دستگیره های برند در پروژه ها پیش بینی می گردد.

شیشه

شیشه های مورد استفاده در پنجره های شباک از نوع دوجداره و یا سه جداره می باشد. تمامی شیشه ها گرید  A  بوده و از نوع صادراتی با اسپیسر بوتیل دار ایتالیا به عنوان چسب اولیه و کلیه لوازم دوجداره سازی FENZI  ایتالیا با  حداکثرگاز آرگون – تولید کارخانجات صنعتی در تهران می باشد .

انواع شیشه های پنجره دو جداره  یو پی وی سی شباک

  • شیشه دو جداره ساده
  • شیشه دو جداره  رنگی
  • شیشه دو جداره رفلکس
  • شیشه دو جداره  لمینت
  • شیشه دو جداره  سکوریت
  • شیشه دوجداره جورجین بار
  • شیشه دو جداره  طرح دار و دکوراتیو

برخی از استانداردها و مشخصات شیشه های دو جداره صنعتی پنجره های شباک :

  • استفاده از چسب اولیه  یا بوتیل  بروی اسپیسرها
  • استفاده از اسپیسر آلومینیومی بصورت یکپارچه یا خم
  • استفاده از رطوبت گیر احیا شده در اسپیسرها -انواع سلیکاژل ها
  • تزریق رطوبت گیر در هنگام خم اسپیسرو احیا آن با دستگاه  CNC
  • تزریق گاز آرگون به مقدار استاندارد نسبت به متر مربع و ضخامت اسپیسر ها

لاستیک ها و سیستم عایق بندی

کلیه لاستیک های آب بندی سیستم درب ها و پنجره از نوع TVP-PVC برند سچیل ترکیه و لوازم نصب و عایق بندی سیستم از نوع سیلیکون  ضد آب  و آنتی باکتریال، فوم پلی اورتان حجمی و پیچ های سر مته ای 7cm تایوان  می باشند .

لمینیت و رنگ

پنجره های لمینت شباک ( تولید کننده درب و پنجره دوجداره upvc ) به صورت  بیرون لمینت، داخل لمینت ودوطرف لمینیت بوده و دارای تنوع در رنگ و متناسب با درخواست مشتریان طراحی، تولید و اجرا می گردد. فویل لمینیت استفاده شده درب و پنجره های شباک دارای ضخامت استاندارد  و ساخت کشور آلمان است. سیستم پرس به صورت HOT STAMP  می باشد که بیشترین سطح چسبندگی و کیفیت را ایجاد میکند.  این محصول بیشترین مقاومت را در برابر اشعه UV و سرما و گرما داشته و در برابر شرایط جوی پوسته نمی شود.

درب و پنجره های رنگی شباک صنعت با استفاده از پروفیل های رنگی مخصوص در کارخانه شباک صنعت تولید می گردد.

 

شیشه دوجداره

شباک صنعت علاوه بر تولید پنجره دوجداره به تولید  پنجره هایی :

در و پنجره آلومینیومی ترمال بریک : این پنجره ها دارای زیبایی و استحکام قابل ملاحظه ایی بوده و با رنگ های آنادایز، طرح چوب و پودری در انواع ساده و پنجره آلومینیومی ترمال بریک قابل اجرا می باشد.

 در و پنجره های دو جداره تمام چوب :  پنجره های دو جداره همان طور که می دانید، به عنوان یکی از بهترین عایق های سازه به کار می رود. ترکیب این نوع پنجره با چوب می تواند علاوه بر زیبایی فوق العاده، مزایای دیگری نیز به همراه داشته باشد.

در و پنجره چوب آلومینیوم :آلو وود ترکیبی از درب و پنجره آلومینیومی و چوب طبیعی می باشد. فریم های چوبی به کار رفته در این محصول بسیار چشم نواز بوده و استفاده از آن در هر ساختمانی نگاه را خیره می کند.

در و پنجره برند ویستابست : این برند به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان درب و پنجره دو جداره در ایران فعال بوده و فروشگاه شباک صنعت به‌عنوان کامل‌ترین عرضه کننده انواع تجهیزات ساختمانی این برند را پوشش داده است.

در و پنجره برند هافمن : این پنجره‌های دوجداره ازجمله انواع محصولات برند و باکیفیت می‌باشد که به دلیل استفاده از پروفیل بسیار عالی، مقاوم و با رنگ‌بندی منحصر به فرد و زیبا همانند سایر برندهای پنجره به‌عنوان یکی از گزینه‌های قابل‌توجه برای خریداران در نظر گرفته می‌شود.

در و پنجره برند وین تک : گروه شباک صنعت در زمینه ارائه محصولات وین تک نیز فعال بوده و با ارائه این پنجره‌های مرغوب با قیمت‌های کاملاً معقول در جهت دسترسی بهتر تمام افراد جامعه به این محصولات معتبر گام برداشته است

خرید پنجره upvc

برای خرید پنجره یو پی وی سی با شباک صنعت تماس بگیرید و استعلام قیمت بگیرید و شباک صنعت با ارائه دهنده بهترین و نازلترین قیمت پنجره دو جداره در خدمت شما عزیزان است.