قیمت و خرید در و پنجره وین تک

پنجره وین تک

همان‌طور که احتمالاً شما نیز آشنایی دارید، این برند تک یکی از محبوب‌ترین و در عین حال معروف‌ترین انواع برند پنجره در بین رقبا خود است. این برند با برخورداری از مزایای خاص و در عین حال مرغوبیت بالای محصولات همواره در لیست انتخاب‌های اول خریداران قرار دارد. با توجه به همین محبوبیت نیز گروه شباک صنعت در زمینه ارائه محصولات وین تک نیز فعال بوده و با ارائه این پنجره‌های مرغوب با قیمت‌های کاملاً معقول در جهت دسترسی بهتر تمام افراد جامعه به این محصولات معتبر گام برداشته است؛ بنابراین در این نوشتار از شباک صنعت به سراغ شناخت بهتر این برند پرمخاطب و قدیمی می‌رویم. پس ما را همراهی کنید.

بررسی مشخصه‌های اصلی درب و پنجره وین تک 

جالب است بدانید که به‌طور معمول بیش از 33% از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق در و پنجره‌ها می‌باشد و همین مسئله نیز عاملی برای افزایش هزینه‌های ناشی از گرمایش و سرمایش و در عین حال مصرف بی‌رویه انرژی است؛ بنابراین انتخاب دقیق انواع پنجره مرغوب می‌تواند در بهبود کیفیت زندگی بسیار مؤثر باشد. در همین راستا نیزاین برند پا به عرصه گذاشته و سیستم‌هایی با مزایا و محسنات بسیار که موجب رفاه حال ساکنین هر ساختمانی خواهد شد را ارائه می‌دهد. در واقع پنجره ساخته شده از پروفیل‌های یو پی وی سی وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزیت‌ها و مشخصه‌های متعددی به شرح ذیل می‌باشد که شامل:

  •         دوام و استحکام بالا در کنار مشخصه غیرقابل اشتعال در آتش‌سوزی‌ها
  •         کاهش آلودگی صوتی و مصرف انرژی جهت تامین حرارت و برودت مورد نیاز
  •         عایقی مناسب در برابر نفوذ گرد و غبار به دلیل استفاده از لاستیک‌های درزبندی و با طراحی خاص
  •         عدم‌تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید
  •         عدم نیاز به رنگ‌کاری و سرویس‌های مکرر جهت نگهداری
  •         مقاومت در برابر نفوذ آب باران به دلیل استفاده از لاستیک‌های درزبندی و تعبیه شیارها و دریچه‌های تخلیه آب باران
  •         قابلیت نصب انواع یراق‌آلات و تامین بازشوی مورد نظر و عدم ایجاد آلودگی زیست‌محیطی
  •         سهولت و سرعت در نصب

خرید درب و پنجره وین تک از شباک صنعت 

گروه صنعتی شباک صنعت از سال ۱۳۸۷ با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات روز اروپا در زمینه عرضه انواع در و پنجره‌های دوجداره و متناسب با استانداردهای روز در حوزه ساختمان فعال می‌باشد. لازم است بدانید که این فروشگاه با بیش از ده سال تجربه توانسته با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات و خدمات سهم قابل‌توجهی از بازار صنعت ساختمان را به خود اختصاص دهد که پنجره‌های برند وین تک از این قاعده مستثنا نمی‌باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که به‌منظور یک مقایسه و خرید رضایت‌بخش همراه با پشتیبانی و ضمانت به فروشگاه اینترنتی شباک صنعت مراجعه نموده و انواع مختلفی از این محصولات را در کنار برندهای محبوب بررسی و خریداری نمایید.

پنجره دو جداره وین تک

قیمت در و پنجره یو پی وی سی وین تک از شباک صنعت 

برای استعلام قیمت پنجره وین تک با شباک صنعت تماس بگیرید.