قیمت و خرید در و پنجره‌ ویستا بست

 

ویستا بست

 

استفاده از مواد اولیه با کیفیت، متناسب با شرایط سخت آب و هوایی یکی از اولین المان‌ها و البته مهم‌ترین آن‌ها در انتخاب و خرید انواع مختلفی از پنجره‌ها است. با توجه به همین مسئله نیز شرکت‌ها و برندهای زیادی با ادعای مرغوب بودن کالا پا به عرصه تجهیز ساختمان گذاشته و محصولات خود را ارائه می‌دهند. درواقع در این بازار شلوغ عرضه انواع درب و پنجره، اعتماد به برندهای معروف و البته محبوب فعال در کشور می‌تواند یک رویه قابل‌قبول برای خرید انواع پنجره باشد. در همین راستا نیز این برند به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان درب و پنجره در ایران فعال بوده و فروشگاه شباک صنعت به‌عنوان کامل‌ترین عرضه کننده انواع تجهیزات ساختمانی این برند را نیز پوشش داده و محصولات آن را با نازل‌ترین قیمت ارائه می‌کند؛ اما چرا باید پنجره‌های ویستا بست را از فروشگاه شباک صنعت خریداری نمود؟ برای پاسخ به این سؤال در ادامه این نوشتار با ما همراه شوید تا مشخصه‌های اصلی و مزایای این پنجره‌ها را بیشتر بشناسید.

بررسی مزایای پنجره ویستا بست 

به‌طور کلی این برند ازجمله برندهای محبوبی در کشور می‌باشد که مزایای قابل‌توجهی را پوشش می‌دهد که این موارد به شرح زیر است:

  1. پنجره‌های عایق صدا و انرژی

جالب است بدانید که یک انتخاب مناسب برای جلوگیری از ورود سر و صدا به داخل ساختمان استفاده از پنجره‌های برند ویستا بست می‌باشد. چراکه ترکیب پروفیل این محصولات با شیشه مناسب نقش مهمی در عایق نمودن هر نوع صدای مزاحمی از خارج خانه را دارد. همچنین این پنجره‌ها عایق مناسبی برای جلوگیری از ورود گرما و سرما می‌باشد و برای مناطق سردسیر و گرمسیر گزینه بسیار مناسبی می‌باشند. در واقع این پنجره ها با پروفیل ۳ چمبر و شیشه‌های دو جداره می‌تواند تا ۳۵ درصد از اتلاف انرژی بکاهند.

  1. ضد خوردگی و پوسیدگی

پروفیل یو پی وی سی مورد استفاده در این نوع برند پنجره هاست. برخلاف خیلی از مواد در برابر دامنه وسیعی از مواد شیمیایی و قلیایی مقاوم بوده و بر اثر گذشت زمان و آلودگی‌های محیطی دچار خوردگی و پوسیدگی نمی‌شود. همچنین این محصولات به دلیل استفاده از لاستیک‌های EPDM و گالوانیزه‌های تقویتی با ضخامت حداقل ۵/۱ میلی‌متر، مانع از نفوذ آب و رطوبت به محیط می‌شوند.

  1. جلوگیری از ورود گرد و غبار و سایر آلودگی‌های محیطی

پنجره‌های یو پی وی سی این برند به دلیل استفاده از نوارهای درزبندی مخـصوص و یراق‌آلات قفل شونده چند نقطه‌ای تا حد بسیار زیادی از ورود گرد و غبار و دود و آلودگی‌های بیرون به محیط داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند.

  1. دوستدار محیط‌زیست

پنجره‌های یو پی وی سی با توجه به کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و بازیافت ۱۰۰ درصدی امکان برگشت به عرصه تولید را داشته که همین ویژگی نیز عاملی برای تأثیر مطلوب آن بر محیط‌زیست است.

  1. تضمین امنیت ساختمان

این نوع پنجره‌ها به دلیل به‌کارگیری ترکیبی از فاکتورهای مهم مثل گالوانیزه، شیشه و یراق‌آلات ضد سرقت امکان تبدیل به یک پنجره با امنیت بالا را داشته و می‌تواند خیال شما را از عدم نفوذ افراد متجاوز به محیط داخلی راحت نماید.

 

پنجره ویستا بست

خرید پنجره‌های ویستا بست از شباک صنعت 

شباک صنعت به‌عنوان یکی از جامع‌ترین فروشگاه‌های عرضه کننده تجهیزات ساختمان از جمله انواع درب و پنجره، پوشش‌دهنده بسیاری از برندهای معروف و محبوب این حوزه از جمله ویستا بست می‌باشد. در واقع شما کاربران عزیز می‌توانید با مراجعه به سایت شباک صنعت علاوه بر مشاهده و دسترسی به قیمت انواع محصولات این فروشگاه، از اطلاعات کامل و دقیق ارائه شده در سایت نیز بهره شوید تا یک خرید رضایت‌بخش را رقم بزنید. چراکه هدف ما ایجاد بستر فروشی مطمئن و در عین حال شفاف با تمام مزایا و معایب محصولات به‌منظور یک خرید آگاهانه است.

قیمت پنجره‌های ویستا بست

برای استعلام قیمت پنجره های ویستا بست با شباک صنعت تماس بگیرید.