پنجره دوجداره غیر قابل نفوذ

روز به روز تکنولوژی پیشرفت می کند و همه چیز در حال تغییر و به روز شدن است. می دانید که امروزه با تولید پنجره دوجداره غیر قابل نفوذ بسیاری از مشکلات حل شده است.

پنجره های upvc ضد سرقت ویژگی هایی دارند که آنها را به پنجره های ضد سرقت تبدیل کرده است. در این مقاله ما این ویژگی ها را بررسی خواهیم کرد.

پروفیل پنجره دوجداره

پروفیل upvc که در این پنجره ها بکار برده می شود اگر کیفیت بالایی داشته باشد سیستم ایمنی پنجره نیز افزایش یافته و غیر قابل نفوذ تر خواهد بود.

در واقع پروفیل قسمت اصلی پنجره upvc است و نقش مهمی در عملکرد این پنجره ها خواهد داشت. بنابراین مرغوبیت پروفیل می تواند در امنیت و کارایی پنجره تاثیر مثبتی داشته باشد.

دستگیره استاندارد

استفاده از دستگیره استاندارد و مناسب در امنیت پنجره دوجداره تاثیر بسیاری دارد. جالب است بدانید که راه نفوذ پنجره و درب ها ، دستگیره است. بنابراین استفاده از دستگیره های مناسبی که قفل استاندارد دارند از عوامل مهمی است که امنیت پنجره دوجداره را افزایش می دهد.

یراق آلات ضد سرقت

استفاده از یراق آلات ضد سرقت نیز در امنیت این پنجره ها که توسط شباک صنعت، تولید کننده پنجره دوجداره upvc تولید می شوند بسیار موثر است. این یراق آلات به راحتی خم نمی شوند و از پین های کوچکی در پایین آنها استفاده شده که در هنگام بسته بودن پنجره به پایین قاب آنها بست شوند و به راحتی باز نمی شوند.

شیشه مناسب

استفاده از شیشه مناسب در پنجره دوجداره upvc نیز از عواملی است که مانع از ورود سارقین به داخل خانه می شود. برای جلوگیری از سرقت همچنین میتوان از شیشه های ضد گلوله و ضد ضربه که غیر قابل شکستگی هستند استفاده کرد. ضخامت شیشه در امنیت پنجره نقش مهمی دارد و باید در این زمینه نهایت دقت خود را به عمل آورد.

پنجره ها و درب ها قسمت های اصلی نفوذ به داخل خانه هستند. همین امر سبب شده که انتخاب درب و پنجره ضد سرقت upvc در حفظ امنیت خانه شما بسیار موثر است.

برای خرید و نصب درب و پنجره UPVC می توانید با شباک صنعت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

تیم ما بهترین محصولات را با نازلترین قیمت به شما ارائه خواهد داد.

مشاوره طراحی، تولید و اجرا در و پنجره UPVC  و آلومینیوم با شیشه دوجداره و سه جداره در شباک صنعت

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.